Vanochtend nog niet. Hij bleef liggen en viel weer Knock Out in slaap. Beetje vreemd dan. Zijn er bugs bekend voor deze game?
Yes laatste stuk van de woning afbetaald en ben nu hypotheek vrij eindelijk. Nu sparen voor overdreven dure inboedel. Vleugel piano 240.000 bells wtf zit er goud in ofzo?
Heeft er toevallig iemand 2 of 3 blauwe rozen over? Probeer al een paar weken ze te kweken, maar het wil maar niet lukken..
Dat is oranje roos naast oranje roos toch en dan elke dag water geven. Zal even kijken hoeveel ik er heb.
Ja het zijn allemaal wel realistische prijzen lol. Zo blijf je voorlopig wel bezig. Kwam gister al een arcade kast tegen voor 160.000 en vorige week een bed van 80.000.
Dat zou heel fijn zijn! Ja ik heb hybrid rood bij elkaar staan en hybrid oranje apart. Maar ze willen maar niet groeien.
Zijn er nog mensen met dubbele DIY kaartjes ? Ik heb er 4 dubbel, misschien kunnen we onderling ruilen
Even een intellectuele vraag, want ik profileer mij graag als een intellectueel wanneer ik niet tegen wildvreemde bomen sta te schreeuwen en schelden, maar is een Stardew Valley niet een leukere ervaring wanneer je je eigen idealistische natuurrijke 'plekje' wilt creëren!?
Tsja, het is maar net wat je zoekt in de game. Ik vind Animal Crossing een leukere ervaring, maar er zijn ook dingen die ik bij Stardew Valley weer beter vind. Gaat het je echt om de pure farming gedeelte, dan is Stardew Valley een leukere ervaring, maar op andere vlakken vind ik persoonlijk weer Animal Crossing.
Narrator: "Waar Age geen rekening mee had gehouden, was de stijgende zeespiegel ten gevolge van klimaatsverandering, en zijn geluk zou dus van korte duur blijken ..."
https://www.ebay.nl/itm/Marshal-Ray...139827?hash=item342641b533:g:fEQAAOSwxKxemTy1 Ik moet maar eens gaan uitzoeken hoe dit werkt, want deze gast verdient gewoon al bijna 1000 euro met het verkopen van villagers.