De serie is een beetje zo opgebouwd dat elke twee afleveringen een nieuwe persoon wordt behandeld, tot een paar afleveringen voor het eind. Dan wordt het spannender. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen, een hoop vragen blijven aan het eind onbeantwoord..
*vult lijstje aan met animé die ik nog moet kijken* Oke, lukt het me OOIT om alles te kijken..? Wel btw een pauze van 3 weken gehouden met nieuwe kijken(af & toe weer LS terugkijken). Anders wil ik alleen maar leven in één van die werelden.
Weet er iemand het verschil tussen de 14 dvd en 7 dvd versei van Ghost in the Shell: Stand Alone Complex? Want al wat gezocht, maar nog niets concreet gevonden.
Ehm ik ken er niet zoveel van maar is het niet gewoon zo dat de Ghost in the Shell: S.A.C. DVD box 7 discs bevat voor zowel het eerste als tweede seizoen? Dus dat je bij die 14 DVD verzamel box gewoon beide seizoenen/delen samen hebt.
Dat is op zijn minst vreemd te noemen inderdaad... Dan heb ik ook geen idee, ik ben zelf niet thuis in die serie.
Kan je niet op bij de omschrijving zien welke afleveringen er over gepraat wordt? Elke dvd heeft meestal 4-5eps dus die 14dvd set zou net zoveel moeten bevatten als 2x 7dvd's. Wel apart dat de 14box set zoveel goedkoper is, meestal is het maar een beetje goedkoper dan 2 losse boxsets. Oh ja en koop ook meteen de 2 films er bij
Op de omschrijvingen gaat het enkel om het eerste seizoen , maar eindelijk weet ik het . De 14 dvd box is net zoals de 7 dvd box alleen maar het eerste seizoen, alleen heeft de 14 dvd 7 dvd in Dolby en dan nog eens heel de reeks maar dan in DTS. Dan koop ik me toch wel die 14 dvd box, deze kost me de helft van de 7 dvd box. Heb zojuist trouwens Ghost in the Shell 2: Innocence gekocht, zeer goede film. EDIT: 14 dvd box is besteld, nu plaats zoeken waar ik hem mogelijk zou kunnen zetten
Vandaag begonnen aan Kekkaishi. Erg leuke fantasy adventure anime, lekkere sfeer. Voor ik er erg in had al de eerste 7 epi's gekeken. Zeker een aanrader voor mensen die nog een leuke serie voor de kerst zoeken. Mai Hime klinkt trouwens leuk, als ik weer wat ruimte heb ook maar is aan beginnen.
weet iemand welke serie in dit filmpje is? ik zou eerst denke dat het bloodstorm zou heten maar k kan daar niet veel over vinden. iemand enig idee? http://uk.youtube.com/watch?v=XDwzF6cPsiQ
ah, tsja ik lees die comments nooit op youtube, slaan meestal nerges op dusja... maar thnx voor de link gozer
Nog steeds erg blij met Gurren-Lagann, behalve Spoiler wtf Kamina dood?!?!? Die kerel trok de hele serie
Spoiler Ja, idd. Dat was wel ff een momentje waarop ik dat ook cker dacht. Maar dat was een goede keuze imho, vertrouw maar op GAINAX, deze serie hebben ze niet verneukt. Kamina zou later een obstakel hebben gevormd denk ik, zijn dood was ook nodig om Simon als character verder te brengen, maar dat zie je de komende eps wel.
Ep 1 t/m 41 van Kekkaishi staan in de download lijst Iemand trouwens EF-Tale of memories al gezien? Is dat niet het vervolg op een andere serie? One Piece is na ep 350 ofzo niet echt meer geweldig. En waarom gaan steeds meer subbers over op mp4 format. Die kan ik toch niet op dvd branden en op de tv kijken zo
ben nu naast bleach ook aan gundam00 bezig, Ik start nog al lastig met nieuwe series en dan blijven hangen (hence the fact dat ik me er niet toe kon drijven naratu te blijven volgen *shame). Eerste 9 eps kunnen beetje doorbijten zijn, voelt allemaal een beetje als los zand, maar vanaf ep 10 (ze zijn nu bij 1 1) was het raak. Aanrader voor iedereen die wel van een mech serie houd *gaat nu maar motivatie zoeken om alles van de nieuwe naratu te downloaden
Ef is geen vervolg ofzo, gewoon een adaptatie van een game(visual novel). Het is best een goede serie, maar ik vind hem niet echt geweldig oid(t/m ep 10 gezien), vooral aangezien het een SHAFT-serie is, dus irritante afleidende visuele effecten en nogal slechte directing en scenes erin, niet erg in een Pani Poni Dash of Hidamari Sketch, maar in zo'n serie werkt het niet. Meningen zijn aardig verdeeld over de serie though, veel mensen vinden hem erg goed, moet je zelf maar ff de eerste 3 eps oid kijken om te zien of het wat is. Mwoah, vaak worden er zowel een h264 en avi versie gecodeerd, maar veel gaan idd over op h264 vanwege de kwaliteit. Heb ik zelf gelukkig geen last van, aangezien ik het toch op m'n laptop kijk.
nog mensen die : Shijou Saikyou no Deshi Kenichi gevolgd hebben, volgen. If not ben pas net begonnen maar tis iig tot nu toe een vermakelijke anime met eem mooie mix van comedy en een beetje martial arts
Die ben ik aan het volgen. Best ok! Ben nu onderhand bij ep 18 en het wordt (zoals verwacht, gezien het onderwerp), steeds leuker. Deze ga ik zeker weten uitkijken.
EF Tales of memory is echt zo'n boute wijven anime. Ben dus gestopt er naar te kijken. Stamelende onzekere meiden is niet kawai het is fucking irritant. Kekkaishi net ep 1 t/m 18 gekeken en is redelijk tot goed. Nu even dvd branden met eps 19 t/m 36 en die kijken.