1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die ik nog steeds moet zien. Lupin III is puur een film toch?

Damn wordt door iedereen aangevallen rondom FMA :9

edit: Berserk is nooit helemaal opgenomen in een animé. Ik ga straks eens kijken of Shonen Jump hem verkoopt als manga.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Lupin III:

Thread hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=83557&highlight=lupin

Zet hier ook maar ff neer. Het is iig zeker niet 1 film ;)

Wat is er zoal te krijgen:
    -The Secret Files (Pilotfilm; 1969)
    - TV Serie 1 (1971-1972) [23 episodes - te krijgen op animesuki]
    - TV Serie 2 (1977-1980) [155 episodes - moeilijk te krijgen, of je moet alle dvd's kopen voor 30 euro per stuk]
    - Secret Of Mamo (1978 )
    - Caste Of Cagliostro (1979)
    - TV Serie 3 (1984-1985) [50 episodes - geen idee waar te krijgen]
    - Legend Of The Gold Of Babylon (1985)
    - Plot of the Fuma Clan (1987)
    - Bye Bye Liberty Crisis (1989)
    - Hemingway Papers (1990)
    - Napoleon's Dictionary (1991)
    - From Russia with Love (1992)
    - Orders to Assassinate Lupin (1993 )
    - Zantetsu Sword is on Fire (1994)
    - To Hell with Nostradamus! (1995)
    - Hunt for Harimao's Treasure!! (1995)
    - Dead Or Alive (1996)
    - Secret of the Twilight Gemini (1996)
    - Walther P-38 (1997)
    - Tokyo Crisis (1998 )
    - Fujiko's Unlucky Days (1999)
    - $1 Money Wars (2000 )
    - Alcatraz Connection (2001)
    - Episode:0 First Contact (2002)
    - Return of the Magician (2002)
    - Operation: Return the Treasure!! (2003 )
    - Stolen Lupin (2004)
    - Angel's Tactics (2005)
    - OVA waarvan ik de naam niet ken (2007)

Ik had een tijdje geleden ook een stuk Japans programma gezien waaruit bleek dat Lupin ook de favoriete alltime anime van de Japanners was, maar dat was al een tijdje geleden.

Edit: En dat over Berserk weet ik, maar ik vind anime vele cooler dan manga.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je moet het ook niet zeggen dat je het een slechte anime ofzo vond en een laag cijfer geven. Gewoon zeggen de anime lag me niet ;).

Ik ben ook dood gespammed op msn door iemand die lucky star ofzo geweldig vond.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Damn Kevf, echt ongelovelijk. Ik doe het nog fftjes dunnetjes over, want FMA een 5 geven is echt onbegrijpelijk. Dopeste en meest meeslepende anime die ik tot nu toe heb gezien. Pure topkwaliteit. Wat jij beschrijft van dat langdradige en het dan zelfs nog een keer proberen, dat had ik met Samurai Champloo. Kom ik dus niet doorheen, ondanks de hiphop invloeden enzo. Ik moet Berserk nog steeds een keer zien, en ook Heroic Age ga ik denk ik een keer een kans geven. Maarja, ik kijk ook eigenlijk helemaal niet vaak animes, dus kan er nog veel zien als ik wil.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Samurai Champloo kwam ik ook niet doorheen. De manier van weergeven was ook hetgene waar ik me aan bleef storen.

Ik had FMA gewoon een 1 moeten geven :D

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ben het eens betreft FMA, heeft me ook redelijk wat moeite gekost. Maar het eind was het wel waard, uiteindelijk toch blij dat ik heb doorgebeten.
    Samurai Champloo vond ik heerlijk op z'n tijd, al moet ik nog steeds een keer de laatste 4 episodes kijken. Lekker sfeertje meestal, al is het soms wel wat langdradig ja.

Basilisk maar even aangezet, ben redelijk benieuwd.

En als je de manga van Berserk kan vinden (voornamelijk vanaf waar de anime ophoudt), dan wil ik dat ook wel even weten! Die serie was zo gaaf, helemaal die massa veldslagen. :cool:

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, kan het van FMA wel begrijpen. De serie begint zeer traag maar na een tijdje komt het op gang. Kevf, al ik jouw was zou ik gewoon doorbijten. Al zie je maar 1 episode per dag ofzo.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar 1? Hoeveel eps per dag zien jullie?!? Ik ben tot twee keer toe tot 18 gekomen, ga echt niet nog een keer bij 1 beginnen.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hangt af van de serie en wat ik die dag (erna) te doen heb. Record staat op 20 episodes op 1 dag denk ik :+.

Begin terug bij episode 15 ofzo hé... tenminste als je nog iets of wat weet wat er voor gebeurde.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wil jeje respect terug of niet?

Ik heb volgens mij FMA is 3 dagen uitgegeken... Ma'ja dat ben ik. Al moet ik toegeven ik hoor van heel veel mensen dat t/m ep 20 het wat langdraadig is. Maar daarna begint het pas echt intressant te worden ;).

11. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor de aanrader:b:

Nu alweer bij aflevering 16 en tot nu uitstekende serie. Alleen erger me nu wel een beetje aan:
    Elke keer als ie vecht is hij in het begin een schijtluis. Dan moet hij aan ze masters denken en krijgt hij weer moed. Verloop van de gevechten beginnen ook klein beetje in de herhaling te vallen. Hoop dat er later iets meer variatie in zit.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Als je van ninja anime houd is het geweldig. Vond de serie zelf beetje te kort.

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft.

Site heeft wel (gratis) registratie nodig, maar er staat erg veel op en allemaal DDL's. _O_

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk alleen dat Orcrist echte manga bedoelt in boek-vorm. Tenminste ik wel. :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  16. Ashavan

Ashavan Guest

Weet iemand waar ik alle seizoenen van de Tsubasa (chronicles) serie kan vinden?

nvm. Seizoen 1 en 2 gevonden. Derde seizoen is bezig met eerste ep onder de noemer Tokyo Reservoir. Leuke fantasy/adventure serie.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2008
  17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ook! Sowieso wil ik wel even het einde lezen, maar de hele serie in boekvorm zou super zijn. Maar tnx in ieder geval voor de link Ravage, kan ik dat alvast even checken. :cool:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb volgens mij de manga van Berserk weleens gezien in boekvorm. Ik weet het helaas niet helemaal zeker. Zal dinsdag eens kijken als ik weer in het centrum ben (is daar een mangawinkeltje :))

Heb deze er ook vandaan:

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Al een tijdje de box van Ghost in the Shell: Stand Alone Complex binnen en al vanaf de intro wist ik het al (en heb nu al 12 episodes gezien): gewoon een topreeks _O_.

Hopelijk komt A-film binnekort met 2nd Gig en Solid State Society zodat m'n GitS collectie compleet is :D.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mochten ze er aan kunnen komen laat even weten! Zou echt te gek zijn. Volgens mij loopt de manga ook nog steeds.

Net ep 21 van Tengen-Toppa Gurren Lagann gezien. Zijn in totaal 27 toch?
    Maar damn wat is deze serie meesterlijk.

Deel Deze Pagina