Je bedoelt Tenjou Tengen? Dat is een hele andere serie. En inderdaad, Gurren Lagann toevallig van de week afgekeken. Super gewoon. Pre epi 16 is nog steeds het sterkste deel van de serie, maar moet zeggen dat het einde ook weer erg gaaf is. Ze mogen van mij meer van die series maken. Super sfeer, geweldige style, coole characters, lekker over de top zonder dat het vervelend wordt.
Tenjo Tenge heb ik hier op DVD liggen (moet vol.7 nog wel kopen). Een vervolg zal er nooit komen aangezien ze met vol.7 (wat eigenlijk 2 OAV's zijn) de serie afgesloten hebben. Van wat ik daarvan al heb gezien komt het deels overeen met de manga, maar dan natuurlijk met een ander einde (en ander verhaal?). De manga is nog steeds bezig en imo veel beter dan de anime.
Ik vond de anime niet slecht in ieder geval. En waar blijft de nieuwe Moyashimon, Shinsen subs kan af en toe zo slacken.
Zit ook al tijdje op ghost hound van ze te wachten...trage gasten Gelukkig was er wel 2 eps van Bamboo Blade beschikbaar
Bamboo Bade beetje te doen? klinkt wel leuk, beetje Kenichi-achtig. Kekkaishi is trouwens ! Net even epi 36-37 gezien, was erg gaaf. Hoop eigenlijk dat de serie nog een tijdje doorgaat.
Kekkaishi tot ep 43 ofzo gezien. Nu ik niet meer eps achter elkaar kan kijken vind ik het minder. Zoals het er nu uit ziet zal het nog wel een tijdje door gaan, tenzij ze het einde gaan rushen met een full scale war. Bamboo Blade is geinig. Dacht dat het een wijven anime was omdat het rondom een vrouwelijk kendo team gaat. Maar het is eigenlijk een leuke anime dus ver. Eerste aflevering van Rosario Vampire ziet er ook belovend uit.
Ik heb tot iets verder dan de helft gekeken van Tenjou Tenge geloof ik, vond het niet echt bijzonder, en toen er een flashback kwam die een paar eps doorging en doodsaai was heb ik de serie maar gedropt. Tja, Moyashimon schiet idd niet op, Shinsen is bij 5 toch? Ik heb ep 6 nog gezien van BSS, maar verder nog niet. Niet heel bijzonder ofzo, maar wel een leuke serie om te volgen. De characters zijn goed en leuk uitgewerkt en ook heel wat visuele humor en random dingetjes op de achtergrond. Meh, het leek me een leuke serie, en wat ik las van de eerste paar chapters van de manga beviel me ook wel, maar na het zien van ep 1 kan ik moeilijk iets anders concluderen als dat ik GONZO nog steeds haat , pauperstudio die altijd belabberde manga adaptaties maakt... In sommige opzichten lijkt het wel weer Dragonaut. Wel al wat dingen gezien en gelezen over de 1e ep van de nieuwe Minami-ke serie, zo te zien blijft het goed, ondanks de veranderde stijl en meer fanservice. Though fanservice uiteraard geen slecht ding is, als je de Fujioka/Kana scene in die ep ziet. XD Manabi Straight DVD Special is btw ook uit.
Ik vond Manabi Straight maar doorsnee. Eerste twee eps waren echt wel leuk/aandoenlijk. Daarna was het bijzondere er wel af.
Ja, er kwam echt een hele lang flashback. Bijna de helft van de serie was het geloof ik. Yup, shinsen bij 5. Zal 6 anders maar gaan kijken van BSS. Jammer, aangezien ik dit wel een leuke serie vind. Ook maar is gaan bekijken dan. Altijd wel leuk. Ben erg benieuwd, heb er nog niks van gezien. Maar eerste epi komt van de week toch al weer uit?
Zo juist Ghost in the Shell: Stand Alone Complex uitgekeken.Zoals je eerder kon lezen vond ik het begin van de serie al zeer goed en het einde (de laatse 7 episodes ofzo) is gewoon nog veel beter \o/. Alleen spijtig dat het einde van het einde iets of wat tegenvalt. Hopelijk komt 2nd Gig snel uit op DVD in regio 2, maar voorlopig zal ik het maar moeten met andere middelen .
Gits is een meesterlijke serie, maar je moet er wel bij nadenken. Heb Tsubasa binnen dus kan me helemaal uitleven. Komende paar dagen 52 eps kijken
heb vandaag de eerste aflevering van persona trinity soul gezien. Anime met potentie.. Nog andere die ook de eerste aflevering bekeken hebben ?
Ik wilde hem downloaden, maar bittorrent zuigt weer eens bij mij. Ik snap niet wat die verhouding tussen mij en bittorrent toch is, want het heeft ooit goed gewerkt. Edit: Eindelijk aan de praat gekregen Geen topsnelheden ala usenet, maar daar kan bittorrent ook niet tegenop
ik trek hem bij bleachexile weg, ook geen briljante snelheden maar ben in dit geval te lui om de tracker van de subber te gaan zoeken
Animesuki, he Heb trouwens ook de eerste ep van Spice and Wolf binnen, eens zien wat dat gaat worden.
Mwoah, van wat ik ervan heb gelezen qua beschrijvingen lijkt het me de interessantste serie van het seizoen eigenlijk. Er zitten niet veel interessante nieuwe series bij dit seizoen imho, en verder alleen 2e seizoenen van Sayonara Zetsubou Sensei(eerste paar afleveringen waren leuk, maar daarna ging het bergafwaarts, aber ik zal hem vast wel gaan kijken), Gunslinger Girl(heb season 1 nog nooit gezien, dus deze sla ik over) en Minami-ke(lijkt me gewoon weer goed worden/blijven, maar het is nou niet echt een serie waa je steil van achterover slaat). Aria en Major heb ik ook nog nooit gezien, dus die vervolgen sla ik ook over. Alleen Spice and Wolf en Shigofumi lijken me echt interessant van de nieuwe series, alleen kan Shigofumi ook saai worden na een tijdje(maybe lijkt het een beetje op Shinigami no Ballad?) en Spice en Wolf heeft een pauper productiestudio, dus daar heb ik ook niet al te veel vertrouwen in. Gelukkig hebben we Clannad nog, zou ik zeggen...