1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb ook de releases van Fabulous idd.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben nu Death Note aan het kijken wat een super serie.
    Heeft iemand misschien nog een goede site waar je het ook kan kijken, want ik moet steeds goed zoeken welke episodes het doen, en ik heb liefst een site waar ze het allemaal goed doen.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom dowload je ze gewoon niet? Aangezien die serie al gedaan is kan je ze allemaal in één batch downloaden (torrents). Duurt wel langer vooraleer je ze kan bekijken, maar het is zoveel gemakkelijker en de kwaliteit is ook nog eens een pak beter.

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.otakucenter.com/

Staan heel veel animes op, je kan ook altijd nog Requests plaatsen.
    Overigens is het nu legaal om de meeste animes gewoon te streamen omdat veel van de publishers van o.a. Japanse Animé vind dat het een groter publiek trekt dus uiteindelijk meer omzet door bv. mond op mond reclame (niet te letterlijk nemen, gewoon met elkaar erover praten dus).

Overigens valt me op.. Dat er weinig Animé liefhebbers in mijn omgeving zijn, heeft een van jullie dat ook. Er zijn niet veel mensen (behalve op forums) waarmee ik over bepaalde series of dingen kan praten.

5. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, echt helemaal niemand in mijn omgeving die anime kijkt. Een enkele avatar.. maar dat kijk ik zelf niet.

De afgelopen vakantie ook aardig wat gekeken. O.a. Bleach t/m episode 70, eureka seven en "the girl who leapt through time".
    Bleach is erg goed, maar afwisselend van niveau. Eureka seven vond ik ook wel aardig, maar soms kon het me opeens totaal niet meer boeien, misschien omdat ik teveel afeleveringen achter mekaar keek:+ Wel lig je soms echt plat van het lachen bij die serie. The girl who leapt through time vond ik echt meesterlijk, en wil ik iedereen ook aanraden om te kijken.

Binnekort Elfen lied eens opnieuw kijken. Was de eerste anime die ik keek( oké, na pokemon en Dragonball8)). Eens kijken of je er dan echt anders tegenaan kijkt.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb nu al een hele tijd geen anime meer gekeken omdat ik mezelf er telkens weer niet tot aan kan zetten te gaan kijken, terwijl ik dat achteraf wel wilde. Anyway, zijn er nog mensen die Soul Eater en/of The Daughter of Twenty Faces ( Nijuu mensou no Musume ) volgen? Hoe zijn die series geevolueerd? Ze begonnen met heel veel potentie, hoe staat het er nu mee? Ik wil dit vooral weten van de laatste, want die spreekt me heel erg aan.

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Kan het zijn dat die laatste enkel gesubbed wordt/werd (laatste dateert van 20/06, episode 8) door sudo want voor de rest vind ik eigenlijk geen subber?

EDIT: Nog Live-Evil gevonden, deze zitten momenteel aan episode 14 en zij nog volop bezig :). Binnenkort eens checken.

8. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Eater = supah vettah!

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zal ook binnekort maar eens FMA moeten kijken kennelijk, anders lopt ik ook zo achter...
    Ooh shiny, it links!

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ai ik vraag me af of dat fma goed gaat doen. De serie in mijn ogen was en is af punt

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het origineel was veel eigen materiaal en losjes gebaseerd op het bronmateriaal, deze zal de manga nauw volgen, wat de fans leuk schijnen te vinden.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dus de eerste 20 episodes ofzo zijn terug dezelfde? :+ (FMA was tot op een bepaalde episode trouw aan de manga, dan zijn ze hun weg opgegaan)

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik, maar toch was die fma gewoon veruit een van de beste animes
    (tenzij je op de helft stopt met kijken natuurlijk ;) ) Met een briljant einde in de film. Ik vrees dat de nieuwe de oude niet zou kunnen overtreffen. en de naam alleen maar gebruikt maar geen eer toe doet

14. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net gestart met Bleach, erg leuke serie en heb nog 173 afleveringen te gaan :lol:

Elfen Lied anime wist mij niet te overtuigen en begrijp de hype ook niet. Heb de gehele serie met veel moeite afgekeken. Nogmaals smaken verschillen en ieder zijn meug ;)

Elfen Lied spoiler:
    Ongeloofwaardig dat Kohta zich na de ingrijpende gebeurtenis namelijk de moord op zijn vader en zus, zich niets meer wist te herinneren. In de anime lijkt dit irritante karakter totaal geen wraakgevoelens te hebben ten aanzien van Lucy. Dat schijnt in de manga wel anders te zijn.

Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    \o/

Op dat leaked document waar wat over FMA2 stond (welke dus ondertussen bevestigd is), stond ook iets op over Darker than Black 2. De kans is dus zeer groot dat die er ook daadwerkelijk aankomt :D.

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Lijst met zowat alle anime die dit najaar uitkomt. Zitten weeral toppers tussen \o/.

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het hier maar ipv in de manga thread.

Ik heb net Air Gear afgekeken, en vond het jammer dat er maar 1 seizoen van is, dus will de manga gaan lezen.
    Vanaf welke chapter moet ik dan beginnen?

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het begin eigenlijk. Het begin van de anime is wat gewijzigd (en in de slechte zin, heb me er echt aan geïrriteerd). Pas na 8 episodes ofzo begint de anime echt gelijk te lopen met de manga. Ik raad je dus aan om gewoon van af het begin te lezen.

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond het ook heel jammer dat Air Gear na 1 seizoen stopte, naar mijn mening was het erg vermakelijk. Heb toen de Manga maar verder gelezen maar weet niet precies meer waar ik ben gebleven :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net begonnen aan Gungrave. Erg gave anime! Ik ben er op gekomen via de site www.myanimelist.net.

Superhandige site om bij te houden wat je hebt gekeken. Via je eigen lijst kom je weer terecht bij users met dezelfde smaak of bij gerelateerde anime van jouw favo's.

Mijn profiel:

http://myanimelist.net/profile/Kevf

Er zit ook een sipgoptie op, maar de mijn blijft maar zwart. Snap hem niet :+

Misschien leuk om elkaar toe te voegen?

@Pegas: thanks voor de lijst!

Deel Deze Pagina