1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toegevoegd als vriend!

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, invullen was idd een kuttaak, ben er een halve nacht mee bezig geweest oid... |:-

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb net Toki wo Kakeru Shoujo gezien, The Girl who leapt through time. Prachtige film over een 17 jarig meisje dat de kracht krijgt om kleine sprongetjes terug de tijd in te maken. Zeker een aanrader :)

Het zien van deze film was m'n eerste Anime in tijden. Heeft me er wel aan herinnert hoeveel ik eigenlijk van Anime hield en nog steeds houd, tijd om weer veeeeeel meer te gaan kijken me dunkt :+

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem ook van de week gezien en het was zeker een goede film, alleen niet de topper die het is volgens veel mensen. Mooie muziek, mooi beeld en art en goed verhaal maar niets speciaal.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Inderdaad. Ik zag dat hij hoog was aangeschreven dus ik ging hem kijken. Zeker een goede film, maar goed zoals zovele dat zijn.

Edit:
    Heb ook maar een account op MyAnimeList.net gemaakt, eerste 1200 anime's doorgespit en toegevoegd wat ik gezien heb. Ben nog steeds een heleboel vergeten toe te voegen, of omdat ik ze gewoon nog niet tegenkwam of omdat ik gewoon vergeten ben dat ik ze gezien heb 8)

http://myanimelist.net/profile/Ebrithil

Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook een friend's request gestuurd. Vind de site erg handig om dat je mensen met gelijke smaak kan vinden en een beetje in hun lijst kan neuzen :)

edit: je geeft appleseed ex machina een 10?! Dacht dat die middelmatig was.....anderen hier die hem gezien hebben?

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Bekijk mijn lijstje maar :p

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geen tijd heb de komende dagen nodig om die van Ravage te bekijken 8)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Iig, had Appleseed Ex Machina maar een 7 gegeven. Wel een leuke film, maar meer van hetzelfde. Daarnaast vond ik het verhaal minder dan deel 1.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je meer dan alleen dagen nodig denk ik. ;)
    Heb vast wel nog wat meer gezien of gerewatched, maar zal wel wat dingen gemist hebben toen ik het invulde, of niet hebben staan dat ik het gerewatched heb, en alle shit die ik heb gedropt ga ik er ook niet bijzetten, daar has ik geen zin in. O-)

Het zou btw makkelijker zijn gewoon een XBW club aan te maken, hoef je niet zo met friend requests te klooien.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb Appleseed: Ex Machina eerst beoordeeld denkende dat ik de 1e aan het beoordelen was, dus een kleine mix-up ;)

Even aanpassen, goed dat jullie me er op wezen :+

Ben trouwens nu ook Code Geass aan het binnenhalen, las er veel lovende dingen over.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  13. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was bijna vergeten dat jij hier ook zat :9

Bij deze: alle lof voor myanimelist.net gaat naar mijn clangenoot Snatcher! ;)

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een nieuwe liefde en deze heet Code Geass, echt een goede serie :D

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, seizoen 1 is aardig goed behalve het einde, seizoen 2 is niet goed, maar wel heel erg leuk om te kijken. :thumbs:

17. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Code Geass staat ook nog op mijn lijst om te bekijken, lijkt me een toffe serie.

Heb zojuist Claymore en Neon Genesis Evangelion (NGE) afgekeken. Claymore is zeker de moeite waard.

Het einde van NGE is naar mijn smaak veel te filosofisch en ietwat teleurstellend. Ben benieuwd of de twee NGE films, Death and Rebirth en the End of Evangelion, de rare nasmaak een beetje kunnen wegspoelen. Al verwacht ik dat eerlijk gezegd niet.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Wegens tijd gebrek afgelopen 2 maanden geen nieuwe serie begonnen. Gewoon de oude af laten lopen en zo. Dus...zijn er in de tussen tijd nog series uit die het waard zijn te volgen?

Fantasy, actie...zolang het maar geen wijven verhalen zijn.

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    omg code geass finale was TE ERG

vetste shit ooit

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het ook echt een supervette finale!!!

Uiteindelijk bleek Lelouch toch 'goed' te zijn _O_

Deel Deze Pagina