1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ben ook maar eens aan die Macross Frontier begonnen en was aangenaam verrast. is echt wel 1 van de betere/mooiere anime's die ik gezien heb

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In mijn ogen is het de beste anime ooit!

Vandaag FMA 2 gekeken en Ghost in a Shell: 1st G.I.G, morgen aan de tweede beginnen. :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Binnenkort maar eens beginnen met Gundam. Welke zijn de moeite waard en waar te beginnen.

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dadelijk de 2e aflevering van FMA: Brotherhood kijken.. wie weet is het wat :)

5. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Gundam Seed
    Gundam Seed Destiny
    Gundam 00

:thumbs:

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Waar is Gundam Wing als ik vragen mag...

7. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    is er een volgorde in de Gundams?

Gundam Wing heb ik helemaal uitgezien. dus welke volgt erop of zijn het onafhankelijke series?

8. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Gundam Wing Endless Waltz (movie)

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Seed Destiny en Seed zijn twee de enige twee die in elkaar overlopen. 00 is een totaal andere serie. :)

Als je Gundam leuk vind moet je echt Macross Frontier gaan kijken. :)

10. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    Ben eraan bezig. totaan aflevering 15 al gezien.

FMA ook bezig. nieuwe reeks blijft goed.

11. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Macross lijkt imo totaal niet op Gundam. Vind ik Macross nogal kinderachtig vergeleken daarmee. Beetje liedjes zingen enzo. En die planes zijn jammer genoeg met de computer gemaakt.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    :eek:

Macross is gewoon meer een dramatische musical/opera in space :D Zeer zeer goede serie, maar je moet het niet vergelijken met Gundam.. zijn totaal anders.

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Lol? Macross kinderachtig? Het heeft veel meer emotie dan Gundam, maar daarom zou ik het juist totaal niet kinderachtig noemen. Ik zou jou aanraden om het nog een keer te kijken en dan te beoordelen.

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het kinderachtig vergeleken met Gundam. Verder is het inderdaad een goede serie met een mooi verhaal. Alleen komen er bepaalde dingen voor die mijn beeld een beetje verpesten. Zoals die grote mensen, battle frontier en sommige liedjes. Maar dat zal wel de voorgaande Macross series te maken hebben. Net zoals "haro" bij gundam. Maar ik moet ook wel zeggen dat dit de 1e anime is waar zoveel gevoel bij komt kijken.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, ik denk dat je sowieso Gundam en Macross niet echt kinderachtig kan noemen. Hij is wel heel makkelijk weg te kijken, maar die anime is niet voor 12 jarige gemaakt, en Gundam natuurlijk ook niet.

Ik ben nu helemaal een volwassen anime aan het kijken en dat is: Ghost in a Shell; ik ben nu al bij 2nd G.I.G en ik denk dat ik dit zelfs nog beter dan Macross vind. Hij gaat echt heel erg diep en is echt heel spannend.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat leuker dan Macross Zero want daar ben ik een paar jaar geleden aan begonnen en vond het toen iig echt te saai.

Ik zal eens aan de slag met de Gundamns.

gisteren ep 1 gezien van Trust and Betrayal. Wat een traktatie als je de hele Rurouni Kenshin serie hebt gezien _O_

Ik heb die hele serie gekeken speciaal voor deze OVA's en ben blij dat ie tot nu toe niet teleurstelt.

Reflection ga ik ook zeker kijken ondanks Volkoren zijn advies om het niet te doen. Krijgt toch zeer goede reviews

17. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    waarover gaat dit? nog nooit van gehoord. *steekt zich weg*

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad vette anime, heb dan ook heel de Ghost in the Shell reeks hier op dvd liggen :+.

Vind het verhaal van het 1st gig beter maar bij 2nd gig ga je wat dieper in op een character wat natuurlijk ook niet slecht is. Heb het al in het verleden gezegd maar nu vind ik het nog steeds zo, van af het moment dat je de intro (muziek) opzet (hoort) (voor zowel 1st als 2nd gig) voel je gewoon dat je naar kwaliteit ligt te zien.

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kurokami goede serie volgens mij is die ook nieuw.
    In ieder geval zeer goede fight scenes
    Iemand die deze serie gezien heeft?

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

Deel Deze Pagina