1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben heel benieuwd wat jij van Reflection gaat vinden. :)

@ Araxis; Ghost in the shell is de anime waar The Matrix op is gebaseerd, het gaat heel diep, dus bereid je maar voor over heel veel nadenken en heel veel opletten als je het goed kijken, niettemin vind ik Ghost in the Shell de anime die heel erg veel de nadruk legt op de ontwikkeling van de karakters en doet het ook echt op een sublieme manier. De verhaallijn, de karakters de details de graphics, alles is echt in 1 woord subliem. Als je er van houdt om diep na te denken dan is deze anime de beste ooit gemaakt.
    Zelf ben ik 1 van de weinige die 2nd G.I.G beter vind dan de eerste, bij de tweede word er veel dieper op alle characters in gegaan, vooral de aflevering met de sniper vind ik echt geniaal gemaakt.

_O_

2. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    bedankt volkoren, zal ze binnenkort wel eens kijken.

3. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    nog vlug een vraag over Ghost In The Shell, kijken in het Engels of het Japans?

kijk normaal altijd anime's in het Japans met Engelse subs.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Japans, hoewel ik moet zeggen dat de Engelse versie ook niet slecht is.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op een week de tijd heel Death Note gekeken, was ooit met de manga begonnen en heb die niet afgelezen. Weet eigenlijk niet meer waarom. De anime vond ik fan-tas-tisch! Zo spannend. Enkel het 'tweede deel', dat zich X jaar later afspeelt, vond ik ietwat minder. Zijn er vergelijkbare animes, qua onderwerp of spanning? Vond het goede aan Death Note dat ik steeds verder wilde kijken, dat het bloedstollend spannend was zonder brute actie o.i.d. Tips anyone?

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn niet veel series die je kan vergelijken met Death Note, maar qua spanning ken ik er wel een paar:
    -Monster
    -Code Geass
    -Perfect Blue

Het is geen thriller, maar net zoals Death Note komt de actie op de manieren waar ze bepaalde situaties voorleggen en ermee omgaan. Hoewel het helemaal geen geweld heeft voelt de "actie er dik opgelegd".
    -Hikaru no go
    Laat het onderwerp van deze anime je niet ervan weerhouden het te kijken, want ik kan je garanderen dat er weinig anime van hetzelfde niveau zijn.

Manga:
    -20th Century Boys
    Als je 1 manga mocht lezen, doe dan deze.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weet iemand hoeveel delen er zijn gemaakt van Streetfighter,zover ik weet waren dat er 2 en allebei aanraders.

Edit

Macross plus was zeer mooi getekent met mooie muziek,maar het verhaal was weer eens te dramatisch en een beetje raar inelkaar gezet.De oude Macross vond ik beter,alleen het tekenwerk dan weer minder.

Wicked city en Ninja scroll zijn ook 2 toppers,maar je moet er wel van houden.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  8. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Naruto Shippuuden movie 2 is er _O_

9. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen met Inuyasha :)

10. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    Ghost In The Shell gekeken, viel nog redelijk goed mee. Binnenkort de films kijken.

Ben nu bezig met Kekkaishi en Koukaku no Regios.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Film van de serie is niet zo goed als de serie, maar nog wel entertainend. De twee andere filmen zijn een pak beter dan de film van de serie. Of ze beter zijn dan de serie durf ik niet zeggen want ze zijn gewoon anders het gaat hier om serie vs film dus is het sowieso niet echt eerlijk om te vergelijken.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toppie! :thumbs: uTorrent kan weer overuren gaan draaien. ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    qua spanning MOET je deze echt kijken:

Higurashi no Naku Koro ni

http://myanimelist.net/anime/934/Higurashi_no_Naku_Koro_ni

Laat je niet misleiden door de eerste ep, daarna wordt het pas echt gaaf tot gewoon erg creepy! Tekeningen ed blijven simpel maar het hele sfeertje is echt eindeloos gaaf. Heb de eerste 4 eps gezien en kan niet wachten om verder te kijken.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad vette/vreemde serie. Heb de eerste 8 episodes gekeken ofzo en het werd steeds vreemder en enger 8). Zou hem eigenlijk nog eens moeten afkijken en dan ineens het tweede seizoen, want daarin zou de dader bekend worden. Check wikipedia maar eens, daar kun je al dat gedoe over de "questions & answers" lezen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en er is ook al een 3e :)

hmmm nu weet ik wat ik iig niet kan verwachten in seizoen 1.....spoilert :+

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Kent iemand Bubble gum crisis nog?
    Er is toen ook een variant opgekomen zoals AD police,maar die waren minder sterk vond ikzelf.Je had dan nog een serie over 3 meiden in zo'n ridder suit,maar kom even niet op de naam maar die waren dan wel weer aardig.

Wat Manga betreft heb ik een lange tijd me er niet meer zo in verdiept,nu begin ik eigenlijk wel weer zin te krijgen in een nieuwe goede serie.Als iemand sugesties heeft hoor ik dat graag,als het maar geen Urutsukidoji achtig iets word haha.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    AirGear! Ik koop elke maand 1 boekje via Selexys (hoe schrijf je dat 8). Persoonlijk vind ik hem helemaal het einde.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Iemand al verder gekeken met FMA 2?

Ik moet alle eps nog even kijken. Ga ik misschien vanavond even doen. FMA is imo nog steeds en van de beste anime series.

19. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    Higurashi no Naku Koro ni - Matsuribayashi
    Higurashi no Naku Koro ni - Minagoroshi
    Higurashi no Naku Koro ni - Onikakushi
    Higurashi no Naku Koro ni - Onisarashi
    Higurashi no Naku Koro ni - Tatarigoroshi
    Higurashi no Naku Koro ni - Utsutsukowashi
    Higurashi no Naku Koro ni - Watanagashi
    Higurashi no Naku Koro ni - Yoigoshi

zijn wel nog een hoop manga's om door te gaan.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kijk de anime....tis ook de anime-thread :+

Deel Deze Pagina