1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een jaar crunchyroll gekocht :D
    kan ik eerder afleveringen kijken en steun ik de makers ook.
    was maar 40 euro dus ik dacht, waarom ook niet?

2. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs gestart met het kijken naar Guin Saga. Een fantasy anime waarbij het hoofdpersonage me enigszins doet denken aan Guts uit Berserk. Het verhaal is boeiend en episch. De muziekscore is prima verzorgd en van de hand van Nobuo Uematsu, de composer van Final Fantasy.

Voor meer informatie: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=10195

Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    guts met een luipaardenhoofd!

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de eeste 2 afleveringen gezien en werd erg herinnerd aan Berserk inderdaad, totdat ik erachter kwam dat het ook gebaseerd was op een reeks novels die al een stuk langer bestaan. De novels zijn volgens de reviews erg goed, alleen moet ik zeggen dat ik na de eerste 2 afleveringen te hebben gezien niet echt gemotiveerd ben om de rest te kijk

@brunow
    Chrunchyroll toont toch gewoon vrije fansubs, hoezo ga je er voor betalen?

5. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    je moet betalen als je direct de episode wilt bekijken, na een week kan je die gratis bekijken.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In mijn ogen probeert Crunchyroll geld te verdienen op andermans werk, oftewel de mensen die de episodes hebben gefansubbed. Een scam net als Narutofan met hun mangaplus.

7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben de rechten voor bijvoorbeeld naruto van tokyoTV gekocht.
    volgens mij krijgen ze die episodes van tokyotv en subben ze die daarna zelf.
    En ach, 40 euro voor een jaar is ook niet veel.

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    of wacht gewoon totdat Taka ze released (Naruto dan), 1-2 dagen na de airdatum in 480-720p met zeer goede subs.

ik heb ze in mijn rapidshare folder staan. http://rapidshare.com/users/SL7R5

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bleach komt weer met fillers geloof ik. Maar dat was te verwachten ze zaten zo dicht tegen de manga aan.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow serieus? Ik vind dat echt zo gaar aan Bleach/Naruto.... maar blijf het toch kijken.

Ben even animemoe al heb ik laatst wel extreem genoten van FLCL :D

11. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zow, klaar met het kijken van Macross Frontier. Had er wel hoge verwachtingen van, las een paar pagina`s terug dat het wel een goede serie zou moeten zijn.
    Zo zie je maar weer hoe meningen verschillen, want wat een zwakke anime vond ik dat, ben verbaasd dat ik hem uitgekeken heb8) Opzich niet eens een slecht verhaal of wat dan ook. Maar dat gezang was echt ff te veel van het goede, en vooral de emoties vond ik een flop, ze kwamen totaal niet op me over. Richting het einde lijkt de serie een stuk beter te worden, maar uiteindelijk was dit niet het geval. Ook het einde voelde gehaast aan.

Anyway, nu weer verder kijken. Is er recent nog een anime gekomen die erg goed is? Maakt niet uit welk genre:) En hoe zit het nou met dat vervolg op black lagoon? Ze gingen toch verder met de serie of iets in die richting?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    recent zou ik eigenlijk niet weten, ben nu de guin saga van hierboven aan het downen en ben benieuwd :D

Waar kan ik openingthemes en endings van anime's vinden?

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tengen Toppa Gurren Lagann.

Totaal over-the-top en met recht 1 van de beste anime's ooit. Ik heb er immens van genoten :)

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ligt voor de hand, maar youtube heeft de meeste wel, en anders de andere stream sites.

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst ook gekeken vond hem in begin niet super maar toch bleef ik kijken en na een paar afleveringen vond ik hem echt vet worden

SPOILER:
    Nadat Aniki dood gaat echt super!

Lijst van mezelf toffe anime's vind

Code Geass 1,2 vind ik beste anime zo ver ik gezien heb kon gewoon niet stoppen met kijken dus veel late uurtjes mee gehad.
    One piece Enige van Naruto, bleach en OP die ik nog steeds leuk vind Bleach laatst echt saai geworden en Naruto vind ik nu net weer beetje relaxed.
    Fate Stay Night Ook 1 van de betere korte anime's
    Prince of Tennis Leuke anime vond ik om zo af en toe een paar afleveringen te kijken, uiteindelijk nu wel allemaal gezien

Nog een aantal die ik wel leuk vond:
    Flame of Recca, Elfen Lied, Air Gear, Afro Samurai, Chrono Crusade, Chrome Shelled Regios, Full metal Alchemist.

En vast nog meer waar ik nu niet zo op kan komen. Maar Code Geass vond ik echt mega _O_

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  16. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ook aan begonnen, inmiddels halverewege seizoen 1, top serie! Doet me een beetje aan death note denken.

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik kijk nu yugioh:lol: de nostalgie 8)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.827
    Iemand nog de nieuwe FMA serie aan het kijken? Hoe is ie nu tov het origineel?

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    na 10 episodes had ik er geen zin meer in.. maar dat komt misschien ook omdat ik de originele fma net ervoor had gekeken en het dus leek alsof ik hem nog een keer keek.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Alleen de eerste aflevering gezien, en wat stukjes film van een paar overige afleveringen. De eerst aflevering was erg bagger te noemen en iets wat mij bijstond van de originele anime serie was dat de animatie ook van hoog niveau was, ze proberen nu met deze remake wat quick cash te verdienen door er de kantjes bij af te lopen.

Ik heb mijn mening al gevormd na 1 aflevering, kun je nagaan hoe slecht ik het vond...

Deel Deze Pagina