Sukkels. Alleen de eerste 12 afleveringen waren een re-make van de eerste FMA. Daarna komt er zo gigantisch veel nieuw materiaal en is het verhaal zo gigantisch anders dan de oude FMA. FMA: Brotherhood is echt een gigantisch goede anime en hij is niks voor niks zo populair.
Ik was een beetje aan het zoeken of dit forum ook zon topic als dit had, maar ik heb hem gevonden *) De planning was dat ik Monster helemaal zou gaan kijken deze zomer, maar er komt niet veel van met al die goede series die dit seizoen zijn begonnen. Dan maar weer de planning verschuiven of de manga weer oppakken
Vroegah toen ik klein was had ik een anime film gezien,maar ik kan m niet meer terugvinden Het is ieder geval vóór 2000 gemaakt. Wat ik er nog van af weet : -vriend van hoofdpersoon pleegt zelfmoord op een dak dmv een bom aan zijn lichaam. -Hoofdpersoon heeft geen speciale krachten?? -De slechterik was een beetje mechanisch,en wat groter dan de rest?? -slechterik heeft veel minions. -Hoofdpersoon steekt zwaard in buik van slechterik en haalt door naar boven,bloed spuit uit zijn buik(einde van slechterik) -Donkere sfeer en bloed is aanwezig Misschien weet een van jullie het? *)
Darker than Black 2 wordt Darker than Black: Gemini of the Meteor en zal beginnen in oktober. Maar... Two promotional images have surfaced revealing “Suou Pavlichenko,” the 13-year-old half-Japanese half-Russian girl protagonist of Darker Than Black 2. The new TV anime is scheduled to premiere in October." Ruwe vertaling: Het promotiemateriaal: TOR: [PhuzySubs]_Darker_than_BLACK_2_-_CM_[1280x720_h264_AAC].mkv DDL: Megaupload | Zomgupload TOR: [Phuzy-weika]_Darker_than_BLACK_2_-_Trailer_[596x324_h264_AAC].mkv DDL: Megaupload | Zomgupload Kei wordt dus niet meer het hoofdpersonage, maar het ziet er toch interessant uit.
Ik had een tijd terug mijn mening geuit over FMA:B, en die was niet echt positief. Nu ik bij ben moet ik zeggen dat het een stuk minder slecht is dan ik had verwacht, op de eerste 12-13 episodes na die absoluut bagger waren. Serie gaat een totaal andere richting op en er komen veel dingen aan het licht die de de originele anime niet had behandeld, het zou zo kunnen dat we de gebroeders hun lichamen terug zien krijgen. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit na de originele anime, maar het einde van Brotherhood zou weliswaar velen malen beter kunnen zijn. Ben nu ook een oudje aan het volgen genaamd Legend of the galactic space heroes. Het is een erg politiek gerichte anime(Een keer wat anders dan al die mindless anime die de trend zijn van vandaag) met een sterke hint na de tijd van WOII. Twee strategische genieën proberen elkaar constant af te troeven met ruimte gevechten van duizenden schepen, dus er zit wel een mooi balans in van actie en verhaal.
Legend of the Galactic Heroes was ik een poos geleden ook al van plan om te gaan kijken, is er alleen niet van gekomen. Waar heb je hem vandaan geplukt?
Een heeeeeeeelle goeiemidag allemaal! Ik ben opzoek naar een aantal episodes van de Anime Eyeshield 21! Ik heb alles t/m episode 95 gezien, maar episode 96 en nog een paar andere episode's zijn alleen te krijgen in erg slechte kwaliteit (denk aan veel grote pixels en blokken enz enz enz). Heeft iemand hier mischien ooit de goeie versies van Internet gehaald? gr
vraagje: ben dragonball KAI aan het kijken van SD TAKA, echter bij twee regelsubs mist er af en toe een stuk tekst (en zijn er vaak vage tekens in beeld) en bij aflevering 2 op mijn mediacenter geen geluid. Zijn er betere groepen?