Suppiido deed Dragonball Kai, weet niet of ze het nog altijd doen. Heb de laatste tijd enorm veel Mecha's gezien, tijd voor terug wat Ecchi's, iemand die nog aanraders weet? Ben nu Umisho, Kodomo no Jikan en princess Lover aan het kijken.
Dude, gebruik gewoon ps3 media server, ondersteunt subs en alles. (is stukken beter dan mediacenter) http://ps3mediaserver.blogspot.com/ @AraXiS, Vrijdag was bible black op tv had wel een hoog ecchi gehalte misschien is dat wat?
Net Code Geass uit gekeken en wat een serie . Enkel in de 2de helft van het 2de seizoen valt de serie in een dipje maar het einde maak dat meer dan goed. In mijn ogen hadden ze echt met een goed verhaal moeten afkomen om de 2de helft van dat seizoen goed te maken, maar dit had ik echt niet verwacht terwijl het eigenlijk zo voor de hand liggend was. Aanrader! Wat betreft het einde (niet openen als het einde nog niet hebt gezien!): Spoiler Het is eigenlijk een open einde. Ze kunnen Lelouch gewoon dood laten en de serie stoppen maar het einde toont ook de mogelijkheid dat hij nog leeft. (Je kan direct naar de laatste 20 seconden gaan als je wil, alles daarvoor is puur subjectief).
De anime die de aankomende periode te zien zijn: Spoiler De enige series die ik overweeg om te volgen zijn: -Armed Librarians-Book of Bantorra -Blue Literature -Darker than Black- Gemini of the falling star De rest heeft te hoog kiddy gehalte...
Ik denk niet dat ouders hun kinderen Queen's blade willen laten kijken. Niet echt 'kiddy'. Maar ik ben best benieuwd naa die Armed Librarians en Darker than BLACK natuurlijk .
Zoooo veel goede anime, zo weinig tijd Queen's Blade is een goede anime voor kids, als je ze kennis wil laten maken met japanse anime boobies
Ziet er uit als een matige fall, inderdaad teveel van die anime die zoetsappig/kiddy lijken te gaan worden.
Ik heb gisteren de film van Blood: The Last Vampire gezien, nu is er daar ook een anime van, iemand die weet of het de moeite is om die te zien?
Ik neem aan dat je Blood+ bedoeld? Ik heb de serie nooit afgekeken(of is die nog niet afgelopen??) maar van wat ik heb gezien was best goed maar de hele sfeer is totaal anders dan de film. Persoonlijk vond ik de serie iets beter dan de gemiddelde anime, zeker niet slecht maar ook niet geweldig.
Mijn fout, ik dacht dat je de anime serie bedoelde die gebaseerd was op de anime film, niet de live-action. De anime film is te lang geleden dat ik het hem heb gezien, maar normaal gesproken is het velen malen beter dan een live-action versie.
Blood+ is best een redelijke serie. Iets van 70 eps oid, heb de film jaren daarvoor gezien maar volgens mij was er weinig verband. Zelf nog steeds Higurashi aan het kijken ow ja en Kai met mijn zoon.
Iemand ooit Ghost Hound gezien? Vond de anime echt een super sfeertje hebben. Je moet wel een beetje volhouden af en toe omdat sommige dingen erg vaag in beeld worden gebracht, maar vond het toch wel één van de leukere anime's die ik in tijden had gezien. Ben nu alleen op zoek naar iets dat er op lijkt. Via via wel op Higurashi no Naku Koro ni gekomen, maar als ik even snel op YouTube kijk lijkt het me niet bepaald hetzelfde. Iemand nog ideeën?