1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    \o/

Dat is niet het enige wat ik heb te zeggen. Darker than Black: Gemini of the Meteor Episode 1 RAW is uit!:x

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, maar dat boeit me niet zo. Ten eerste is mn Japans niet zo goed en ten tweede moet ik de eerste serie eerst eens afkijken. :+

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :mad:
    Maar het is er nu wel! Hopelijk zijn de subs er al snel. Je moet sneller seizoen 1 kijken:mad:

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels code geass seizoen 2 uitgekeken.

En ach het is einde is gewoon godly zoals Pegas me dat al vertelde.

_O_ een must see.

5. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Inmiddels wordt Fairy Tail ook gesubbed door Taka _O__O_

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net alle afleveringen gezien die al uit zijn (5 episodes) van Darker Than Black: Gemini of the Meteor en heb er momenteel maar één woord voor: geweldig! Het verhaal, de muziek, de sfeer, alles zit naar mijn gevoel gewoon goed. Hopelijk houden ze het heel de reeks vol.

Een groot pluspunt t.o.v. DtB 1 is dat het nu gewoon één grote arc is terwijl het bij DtB1 telkens een arc van 2 of 3 episodes waren.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is code geass ook een beetje een volwassen anime? Ik kom alleen maar bij bagger uit op het moment <_<

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kijk gewoon de nieuwe FMA, of doe je dat al?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Code Geass is the shit. Dat is het enige wat ik heb te zeggen. Zodra je wat verder bent, wordt het echt leuk.

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel je er over kan discusseren of niet gewoon elke Anime ergens een beetje kiddy is... vond ik hem zelf wel redelijk volwassen. Er zitten enkele volwassen thema`s in verweven die je misschien wel kan waarderen :)
    Geef hem gewoon een kans van een paar afleveringen, denk dat je dan wel een goede indruk krijgt. Hoewel je dan nog niet een van de meesterlijke plot twisten hebt meegemaakt. Verwacht geen Elfen Lied of Berserk of van dat niveau volwassenheid, maar het is ook zeker geen kinder anime.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Volwassen wat betreft actie enzo? Nee, niet echt. Eigenlijk gewoon wat mech battles en ik denk zelfs dat er geen bloed in de serie voor komt buiten de keren dat het echt nodig is. Maar dat is ook geen ramp voor een anime die het moet hebben van zijn verhaal en op dat punt zou ik hem zeker wel volwassen noemen.

Kevf is die ene gozer die FMA ruk vond. Dus betwijfel dat hij die nieuwe aan het checken is :+.

Maar Darker than Black(: Gemini of the Meteor) is ook wel een volwassen anime. Andere volwassen anime's zijn: Neon Genesis Evangelion, Skull Man, Ergo Proxy, Cowboy Bebop,... . Zijn er zoveel, bekende en onbekende, die "volwassen" zijn.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'volwassen' in de trant van: Berserk, Basilisk, Black Lagoon, Heroic Age....dus niet met 3 fillers met flauwe humor zeg maar. Daar kijk ik wel Naruto en Bleach voor :+

Moet ik deze Geass hebben?:
    http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5373

en FMA is de meest overrated anime ooit -_-

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Code Geass heeft ook wel episodes die enkel in het teken staan van humor.

Die link van jouw gaat naar het 2de seizoen (R2). Als ik jouw was zou ik beginnen met het eerste seizoen.

Code Geass: Lelouch of the Rebellion = seizoen 1
    Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 = seizoen 2

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zweer het je, KIJK FMA:B.
    Dat is de meest volwassen serie qua anime die ik ooit heb gezien.
    (Na blue gender dan, maar die vond ik niet leuk).

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar ik ben drie keer aan FMA begonnen en zelfs 1x tot ep 22 gekeken en vond het heeeeelemaal niks.....ni-chan dit, ni-chan dat shut up stuk schroot 8)

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In Bleach heb je dan wel uitgekeken met in de SS arc telkens "Aizen taichou" van dat stom wijf (of in deze kanon arc telkens "Kurosaki-kun" van Inoue) ><.

Maar kan je wel gelijk geven, het kan soms wel tot het irritante aan toe herhaald worden. Je moet dat gewoon negeren en genieten van de rest van de show.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    weet je wel hoe vaaaaaaak ik bijna met bleach ben gestopt... maar ja dan zie je die 200+ aan eps die je al hebt gezien en dan denk je....toch maar niet :+

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ken ik ja, moet ook elke keer Naruto kijken uit verplichting. Ik ben er nou eenmaal aan begonnen, en ik ga het echt niet droppen na al (destijds) like 75 eps erin te hebben gestoken, dus nu zeker niet meer. Gelukkig wordt bijna alles kijkbaar wanneer je het op 2x snelheid afspeelt. :thumbs:

Daarom kijk ik wel 3x uit voordat ik ooit weer zo'n langlopende (shounen) serie ga volgen. Natuurlijk geldt dit niet voor geweldige comedy's zoals Gintama en (in mindere mate) Keroro Gunsou.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    FMA:B is echt heel anders! Eerste paar aflevering lijkt heel erg op elkaar, maar daarna word het een stuk grover en leuker. :9

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren mezelf verdiept in 11Eyes, en ik moet zeggen dat het me erg bevalt:eek:.
    Ik ga vandaag maar even wat Fairy Tail proberen. Ik hoop dat het niet teveel comedy is, want daar houd ik niet van. Ik zie zo wel.

Deel Deze Pagina