Kan iemand een uitleg geven van hoe Fairy Tail is? Is het de hele tijd zo vrolijk, of komt er ook serieuze zaken aanbod?
begonnen aan code geass eerste aflevering ging wel ERG snel en was ook behoorlijk voorspelbaar. Beetje een combi van Light van Deatnote (intelligente jongen krijgt powahs) en dat jochie van Guyver maar ben nu bij ep 4 en het is best vermakelijk
Het is Shonen, dus valt in het straatje van Naruto en Bleach. Dus actie afgewisseld met humor enzo in telkens arcs.
Mwha, top aflevering is misschien ook wat overdreven. Maar ik vond het zeker boeiend. Zeker in welke setting ze nu zitten
Jep, heb ik al gemerkt in de eerste 2 episodes. Ik houd van Naruto en Bleach, dus het komt wel goed. Dank je!
Ik vond het een hele toffe inleiding. En natuurlijk was het automatisch een top-aflevering omdat Winry erin voorkwam.
Ben begonnen aan Darker Than Black, valt zeer goed mee, ik neem aan dat alles gaandeweg uitgelegd word?
Jah, al zit je op het einde van seizoen 1 nog met vragen. Deze lijken in seizoen 2 te beantwoord gaan worden (is nog maar half weg).
Onzin, ik vond er helemaal niks matigs aan, dit was gewoon een aflevering waarin alle characters een beetje diepgang kregen. Het was niet de beste aflevering ooit maar hij was zeker wel goed. Ik moet ook de dalende lijn nog ontdekken, want ik heb me tot nu toe elke aflevering zwaar vermaakt.
Vandaag eindelijk Death Note afgekeken, echt heel nice. Nu zit ik met Naruto,Monster en FMA:BH. Maar ook daar heb ik lang niet altijd zin in..kortom. Wat zijn nog meer steengoeie animes? Goed en pakkend verhaal, coole en interessante characters, lekker dark als het even kan , etc.
Code Geass Darker than Black Ergo Proxy Skull Man Ghost in the Shell Stand Alone Complex (en GitS films) moest je die nog niet gezien hebben Dat is wat ik zo in 1, 2, 3 kan bedenken.
Berserk Vampire Hunter D: Bloodlust(film) Twelve Kingdoms Gungrave Ergo Proxy Akira(film) Ghost in the shell(Films en serie!) Wolf's Rain Neon Genesis Evangelion Rurouni Kenshin Reminiscence Steengoed verhaal en karakters-check! Duister-check!
Daarom zei ik ook..naast die bovengenoemde animes, wat nog meer goed was. Hoe dan ook, ik heb ook op een andere forum dezelfde vraag gesteld, kan nooit kwijt. Dit is tot nu toe mijn hele lijstje, ik kan wel even vooruit weer. Full Metal Panic Cowboy Bebop Neon Genesis Evangelion Code Geass Black lagoon Berserk Baccano Mushishi Ergo Proxy Hellsing Spirited Away Princess Mononoke Akira Tokoyo Godfathers Howl's Moving Castle Paprika Grave Of The Fireflies Tegen Toppen Gurren Lagann Sengoku Basara! Kaiji Akagi Legend of the Galactic Heroes Kaiba Kemonozume Planetes Now and Then, Here and There Gankutsuou Trapeze The Twelve Kingdoms Mononoke Shigurui Seirei no moribito Scrapped Princess Trigun Escaflowne Read or Die TV Samurai Champloo Noein Elfen Lied Witch Hunter Robin Last Exile Now and Then, Here and There Outlaw Star Wolf's Rain Claymore Darker than Black Skull Man Vampire Hunter D: Bloodlust Gungrave Wolf's Rain
De helft uit die lijst zijn ook films en daar vroeg je niet om. Sowieso sporen die mensen niet. Wel Howls Moving Castle aanraden, maar niet de veel genialere Porco Rosso, Castle Of Cagliostro en Laputa.