Je kan ze voor de tweede keer kijken? En probeer anders Blue gender, Infinite Ryvius, Jyu Oh Sei, Noir, Romeo x Juliet, Project ARMS. Het is een tijd geleden dat ik ze heb gezien maar deze kwamen in me op, als je meer info over de series wil raad ik je deze site aan: www.animenewsnetwork.com Hoewel deze serie niet helemaal in jouw lijstje past raad ik hem toch aan; GTO(Great Teacher Onizuka) Serie is bijna legendarisch Laad je niet misleiden door de titel want het is alles behalve een zoetsappige school anime met hyperactieve meisjes die te jong lijken...
De FMA: Brotherhood van deze week was echt geweldig! Ik zou willen dat het nu alweer volgende week is.
nu naar To Aru Majutsu no Index en Sora No Otoshimono aan het kijken, kwestie van wat anime´s in te halen. zojuist ook de films van Appleseed nog eens bekeken, wat blijven die goed. nuja, zoek nog anime´s alla Gundam Wing, iemand die aanraders heeft?
Ik vond het heel even wat minder, maar momenteel is het echt weer geniaal. Het plot kabbelt weer heerlijk voort.
al gezien was een enorm goeie anime, hopelijk komt er nog een vervolg op. jammer dat het seizoen van darker than black ook al afgelopen is
Er is een 3de seizoen bevestigd voor Code Geass. De eerste release van de eerste aflevering was zo erg gecensureerd dat je soms echt geen idee had wat er aan de hand was Verder kan ik Baka to Test to Shoukanjuu en Hanamaru Kindergarten ( ja echt ) aanraden, enigste 2 nieuwe series die voor mij goed begonnen zijn ( sommige moeten nog beginnen natuurlijk ).
Nu ik nog eens naar het plaatje kijk zie ik nu gewoon het beste van de winterperiode: Nieuwe Lupin III OVA! Het is volgens mij al nummer 101, maar dat maakt niet uit. Lupin blijft geweldig!
Een vriend van mij stuurde een anime naar mij: Death Note, Ben helemaal verslaafd aan het kijken nu. terwijl ik eigenlijk nog: Cowboy Bebop en Samurai Champloo moet kijken