een andere zender gaat hem ook nog airen en die is misschien ongecensureerd http://myanimelist.net/forum/?topicid=149969&show=0
gisteren de ongecensureerde versie van Qwaser of Stigmata ecchi gekeken. Mij onduidelijk wat er aan gecensureerd moest worden zomganime.com streamt hem
Ik vond hem tof, maar misschien komt het omdat ik ook Legend of the Galactic Heroes aan het kijken ben, heb ik niet iets van: WOOOOOOOOOOOW. Ik vond hem wel tof, maar ik heb wel beter afleveringen gezien eigenlijk.
heeft er iemand nog een tip voor een goeie anime horror of gewoon vette futuristische (shooter), bij het horror genre heb ik vampire hunter D gezien en vond het echt geniaal, dus ben eigenlijk beetje opzoek naar dat stijltje. thanks
Vond dit juist een van de beste, er word zoveel duidelijk gemaakt en er komt zoveel info op je af ik vond hem heerlijk.
Wowsers, de nieuwe FMA was weer geweldig! De epicness is vanaf de laatste paar episodes echt begonnen.
Ik heb die hier al tijden op dvd liggen. Stukje gezien, gaat echt totaal nergens over. Ik kijk echt uit naar morgen, want FMA: Brotherhood is toch zo epic op het moment.
Wat zijn de mensen bij Eclipse fansubs heerlijk inconsistent. De ene keer staat FMA er pas op woensdag, terwijl het de andere keer er zelfs al op maandagochtend staat.