Mijn god wat gaat het er geweldig aan toe, ookal heb ik bijna alles weten te voorspellen. (ofniet Orc?) Het is geweldig.
Geweldig ook dat Ed naar mijn inzien medogenlozer is geworden, die ene gozer greed overneemt en alles bij elkaar komt. Ikzelf heb al eens de opening en het einde geanalyseerd, maar orc wou er toen niks van weten. Mijn conclusie was dat Ed, Al de chimeras, Scar (bleek in mijn ogen wel de vorige aflevering), Greed, May (ik denk dat ze nog zeker terug komt.) etc met elkaar tegen hun zouden vechten. Uit de opening haalde ik toen al bij hem aan dat Greed zou vechten voor hun bij 0.45 als je hem ziet vechten tegen Brad. Uit deze intro haal ik ook dat er nog een groot gevecht tegen Kimblee aankomt, waarbij hij waarschijnlijk sterft aangezien Ed van zijn fout heeft geleerd en de Philosopherstone zal gebruiken. (Hier zijn Orc en ik dus tegenovergesteld geweest voor deze aflevering omdat Ed eerst van de normen was, maar in mijn ogen is dat ook voorbij als je ziet hoe hij bij de Arts optreede en hoe snel hij weer genezen was (Kimblee anyone? na het gevecht met scar op de trein) Bij de outro nadat Hohenheim in beeld komt als laatste als Ed opspringt met al de anderen zag ik op dat moment al een alliantie om het zo maar te noemen met mensen die Ed en Al zouden helpen, vooralsnog is gebleken dat ik gelijk had. En ik ben nog altijd van mening dat Ed de stone die Kimblee liet vallen in de mijn toen Ed hem niet afmaakte nog heel belangrijk zal blijken.