Nee, die loopt nog steeds, maar zoals iemand eerder zei komt er maar 1 keer in de maand een nieuwe. En aangezien ze nu al bijna bij de huidige manga chapter zijn (dat heb ik gehoord tenminste), moeten er óf fillers komen óf een einde. Episode 49 is trouwens alweer te downloaden! *Gaat als hij terug is kijken.
via seikon no qwaser bij kiss x sis terecht gekomen....dat gaat toch ecchi te ver.... wel erg gelachen om de eerste ep van Golden Boy, maar wel erg gedateerd.
ze hebben nog wel iets van 40 - 60 chapters over voor de Anime bij de Manga is, maar de Anime gaat veel sneller, uiteindelijk gaat de anime het inhalen, en als ik nu de manga lees kan het wel zo zijn dat het binnenkort eindigt. Maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn hoor, ik heb er verder niks over gezocht.
Jemig, hij was idd weer vet. Volgende week wordt ook weer geweldig. Sorry Kevf, maar dit is toch echt vele malen beter dan die ecchi crap.
Voor de anime fans: - Genius Party Beyond - Oblivion Island - Summer Wars zijn volgende maand op het Imagine Film Festival te zien in a'dam! http://imaginefilmfestival.nl/nieuwsoverzicht/281
Jawel hoor heerlijk gevecht tussen Alphonse en die homu. (kom zo snel niet op de naam) Zeker spannend ! (ben zoals elke week benieuwd naar de volgende ep)
ik kijk nog, enkel de laatste nog niet gezien wegens tijdsgebrek, eerst allernieuwste Bleach kijken, daarna FMA
Nog even over Summer Wars: Ik hoorde/las trouwens dat ze de director hiervan al de nieuwe Miyazaki noemen? Is de film dan echt zo goed?
Het niveau komt imo wel in de buurt. Zijn vorige film, The Girl who Leapt Through Time vond ik ook al erg goed.
Ik heb m eergister gezien, en vond hem geweldig. Leuke humor, en bijna net zo'n episch einde als Akira (ben geen anime expert, dus sorry voor deze vergelijking ) Maar The girl who leapt through time was idd ook erg goed Van de 50 films staat Summer Wars momenteel op de 4e plek, dus zeker het kijken waard.. http://imaginefilmfestival.nl/titels_vanA_totZ/244/ssa
Nieuwe FMA was niet echt vol actie, maar wel weer geweldig. De intro was trouwens wel vaag: Spoiler Dus de vuurkrachten van Roy Mustang zijn doormiddel van het geheim op de rug van Riza tot stand gekomen? Geef Ed vuurkrachten!