Yep, moet zeggen dat ik tevreden met het einde ben Kan niet wachten om het laatste gevecht geanimeerd te zien, alleen zal dat nog wel een paar weken op zich laten wachten.
Maar wat een chapter... 100+ pagina's tegenover de normale 40'ish . Hopelijk wordt de laatste FMA episode ook een extra lange.
De Tales of Vesperia film (ToV: First Strike) is nu uit. Daarmee bedoel ik dus met subs, voordat iemand gaat zeggen dat hij al uit was .
Damn, waarom moet er nu net een boeiende wedstrijd op tv zijn? Dan daarna maar ff kijken, of in de pauze. Edit: JEZUS..... Wat was dit een geniale episode Hij was zo ziek dat er niet eens een OP in gegooid is. Nog 3 episodes en de serie is over.
Nieuwe FMA was weer geniaal. Ik vraag me af wat voor twist er gaat komen in de volgende 2 episodes, want dit voelde eigenlijk al een beetje aan als het einde.
Gezien de FMAB hype is het iedereen misschien ontgaan, maar er komt een "3de seizoen" van Black Lagoon. Het staat tussen "" omdat het een OVA reeks wordt en bovendien zal het deze keer vooral draaien rond Roberta. RAW van de eerste OVA is net uit trouwens .
Ik heb net de laatste aflevering van Angel Beats gezien. Wat een geweldige anime! Het is grappig, verdrietig en het laat je mee leven met de personages. Het lijkt alsof je midden in het verhaal bent en de personages zijn diep. Awesome.
Zijn er nog meer actie-animes zoals Black Lagoon (, Naruto, Bleach etc.)? Het liefst geen oudere animes, want die zien er niet uit op mijn computer .
Jah en meer op characters gebaseerd, wel een hele leuke, als is de nieuwe fairy tail vooral over nog een stuk of 10 afleveringen denk ik komt echt een gave arc. And i love Happy!
Dan als je die leuk vind zal je one piece ook leuk vinden, al zal je af en toe one piece moe worden maar sommige stukken kijk je non-stop door.
Oeeeeh, laatste FMA episode te downloaden! * Gaat genieten, maar ook een beetje treuren. Edit: En het is op. Ik verwacht nog een film though. Vind het een erg open einde.
IIG, FMA = Awesome, en High School of the Dead = Awesome! Net de eerste aflevering gezien, en het lijkt me een goede anime.