1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds gister begonnen met Tengen Toppa Gurren Lagann, geweldige serie. Ben nu bij ep 19, vind wel jammer hoe de serie erg verandert, maar misschien word het later beter.

    SPOILER
    Kamina's dood was een hele zielige scene, de paar volgende eps daarna was het een depressieve boel.
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren verveelde ik me tijdens Economie, dus ben ik begonnen aan Detective Conan! :p

    Best vermakelijke serie tot nu toe, schrok alleen van het aantal episodes. Ik dacht altijd dat One Piece de langste Anime was
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    WTF \o/ Geniaal!!
    Wat vond ik het zonde zeg dat de anime maar zo kort was,hoop dat ze nu wel verder gaan. En zo niet hoop ik dat ze het niet op gaan fucken net zoals bij de nieuwere versies van de fist bijvoorbeeld. Liedje van de trailer is al zalig, stijl moet ik nog even aan wennen denk ik, maar dat lukt wel. Ga maar eens meteen ff research doen.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De AirGear Ova hoort uit te zijn. Jammer dat ik ze nog nergens heb gezien...
     
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Van wat ik heb kunnen vinden kan ik concluderen dat het niet een serie word, maar een ova van 2 uur. Nog steeds awesome maar had toch wel op een serie gehoopt. Hoop wel dat ze de originele stemmen behouden.
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik heb zojuist seizoen 8 van Dragonball Z binnengekregen, ik ben niet heel erg into anime, maar dit is deels ook jeugdsentiment. xD
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    Wolverine? He looks weird.

    Volgens mij wordt Beelzebub geweldig. Het is van Studio Pierrot (Naruto en Bleach), dus ik verwacht er veel van. :)

    Gosick lijkt me ook wel cool. Bones + vroeg 20e eeuwse verzonnen Europese plaatsen.<3
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    .Hack ova :D. Één van mijn fav animes. Verder lijken Iron Vendetta, Gosick en Infinite Stratos dope. Break Blade en Bleach films mogen er wss ook wezen.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    GOSICK kan nog wel eens interessant worden. Bones <3
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Iron Vendetta maar eens proberen, al het andere ziet er zo waanzinnig cliché uit.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]vzOmdkqYO9w[/yt]
    er zijn alweer 10 afleveringen en de intro ziet er goed uit, even kijken of het wat is.
    Of heeft iemand het al gezien?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie niks.

    E: Ik vond aflevering 1 niet zo bijzonder.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    keertje f5-en werkte bij mij iig wel.

    Ik ben zelf bezig met Yu Yu Hakusho, beeeeeetje oude anime, dunno hoe ik er aan kom. Ben nu bij ep 40 oid en het is wel vermakelijk, maar niet bizar goed oid. Daarnaast kon ik echt alleen Engelse dubs vinden <_<

    [​IMG]

    hierna weer verder met Eureka Seven (al heegt Hakusho 112 eps.....)

    iemand nog tips voor series die net begonnen zijn?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    In januari komt ook Wolverine. :)
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1

    Grandchild of Nurahiyon vind ik zelf erg cool. Daarnaast raad ik zweer zwaar Legend of the Legendary Heroes aan en het tweede seizoen van To Aru Majutsu No Index.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nog niet net begonnen, maar er zijn er 2 die wel wat kunnen worden en in januari beginnen:

    Beelzebub
    Van de makers van Bleach en Naruto, dus de kans dat het kwaliteit is zal wel groot zijn.

    GOSICK
    Je moet van de setting houden, maar als je dat wel doet dan is dat in combinatie met BONES toch wel een anime om in de gaten te houden.


    Video met alle winterreleases, btw:
    [yt]E6nmRHG0Sxk[/yt]
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Powerlines: tnx! maar alleen het 2e seizoen?

    @ modder: zag ze al voorbij komen, in de gaten houden dus!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik denk dat GOSICK echt de beste anime wordt van de winter, check de trailer! :eek:

    [yt]QMFLC-SKtFs[/yt]

    Straalt gewoon kwaliteit uit.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ziet er iig niet low budget uit, maar verder weinig over te zeggen toch? Hoorde wel het woord 'shinigami' vallen :)

    ben met mijn zoon Dragonball Kai aan het kijken de HD remake met wat tweaks van Z. Nu bij ep 74 met Cell ed, vanaf hier zelf noot gezien, dus best vermakelijk. Hij vindt het echt het einde :+
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, seizoen 1 ook, maar die is niet nieuw :p. Als je van samurais en dergelijke houdt, kan je Hakuoki: Shinsengumi Kitan.
     

Deel Deze Pagina