1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Er is trouwens ook al een eerste versie van de chart voor Spring 2011, voor de mensen die niet ver genoeg vooruit willen kijken. :+

    [​IMG]

    Appleseed XIII <3
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is pas opvoeding! Lijkt me ook heerlijk om later met m'n kleine DBZ te gaan kijken :).
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wolverine en Gosick zijn vandaag uitgekomen. Al zijn ze nog wel RAW.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Iemand ondertussen al de eerste ep van Gosick en Beelzebub gekeken? Ik heb ze op mn hd staan en ga ze vanavond denk ik kijken. Ik verwacht veel van iig Gosick.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Gosick is iets anders dan ik had verwacht. Ik had het ''donker'' en serieus verwacht, maar zover komt het nog niet op die manier over. Het lijkt nu alleen op een vrouwelijke Sherlock Holmes. Ik ben nog niet heel erg over de indruk, maar ik blijf het wel volgen.

    IS kan wel iets voor mij worden, een anime met veel actie. De intro vond ik dan ook best heerlijk om te zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bijna klaar met Yo Yo Hakusho, beetje een tegenvaller uiteindelijk. Planetes, Baccano en Eureka Seven nog op de HD staan, maar is de nieuwe Berserk nu nog gestart?
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is toch Yu Yu Hakusho?
    Het nieuwe anime project van Berserk word in film formaat gebracht, de film die dit jaar nog zal verschijnen wordt pas het eerste gedeelte. Ze zijn van plan om het hele verhaal te doen en proberen trouw te blijven aan de manga. Dus het worden waarschijnlijk behoorlijk wat films...

    Geen probleem mee opzich maar zover het eruit ziet heeft de manga nog geen einde in zicht.

    Klik
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Vraagje: Ben heel benieuwd naar Fullmetal Alchemist en kan vrij goedkoop Fullmetal Alchemist Brotherhood op de kop tikken. Heb ff de eerste ep online gekeken en valt geen hol van te begrijpen. Op wiki las ik dat het een soort remake is maar where do i start :D
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Weet iemand hier waneer de nieuwe hellsing ova uit gaat komen?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Gewoon bij de eerste episode van Full metal Alchemist Brotherhood? In principe kan je ze allebei wel kijken. De eerste serie volgt gedeeltelijk de manga en gaat daarna zijn eigen weg, terwijl Brotherhood helemaal de manga volgt. In het begin zullen beiden series dan nog aardig op elkaar lijken.

    Ik moet trouwens nog steeds eens een keer de originele serie herkijken. In mijn hoofd had die wat meer schokkende momenten dan Brotherhood, maar het niveau van Brotherhood over de hele serie gezien is wel hoger. Maar het is te lang geleden om dat echt te beoordelen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ow oeps, klopt helemaal..... O-)

    dat worden idd behoorlijk wat films. Laat maar komen!
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Thnx :thumbs: Gister misschien iets te diep in het glaasje gekeken. Zo maar eens kijken of ik er nu wel een touw aan vast kan knopen ;)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yu Yu Hakusho afgekeken, wat een matige serie...iemand nog nieuwe tips?

    favo anime's:
    - Berserk
    - Tengen Toppa
    - Death Note
    - Black Lagoon
    - FLCL
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Fullmetal Alchemist (Brotherhood). :+
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Code Geass of Durarara!! al gezien?
    Het is een beetje vaste kost maar er is een kans dat je er eentje nog niet gezien hebt!
    In ieder geval een grote kans dat je ze tof vind i.v.m. Death Note. (Durarara!! iet s minder hetzelfde, maar het verhaal daarvan is gewoon steengoed.)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Code Geass bleef niet hangen. Ik vond de hoofdpersonage een te slap aftreksel van Light en het verhaal niet zo heel boeiend. Durarara ken ik niet, even checken. Tnx!

    @ Modder: fak joe! :+
     
  17. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je geen animes kan huren, ik zou graag alle delen van Naruto en Death Note willen zien bijvoorbeeld. Maar ik vindt die prijzen een beetje te duur voor een animatie film je bent zo €30,00 kwijt per DVD.

    Mijn collectie.

    Akira - Ichi The Killer - Twilight of the Dark Master - Spirited Away - Blood the last vampire - Hellsing I t/m IV -
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ichi The Killer de yakuza film of...:p?
     
  19. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle twee, de gewone en de animatie film.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst was ik een beetje 'meh' over Gosick, maar ik vind het nu echt een fantastische anime _O_. Ik kijk er ook elke week naar uit, samen met Index. Wolverine is vermakelijke actie en ook wel leuk om te zien.
     

Deel Deze Pagina