1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht toch maar even op een HD versie. Al moet ik me inhouden om de LQ niet te checken.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    jaa ik denk toch dat ik hem maar ga kijken strax zo lang op deze moeten wachten !
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    OVA 8 is IIG awesome. Just so you know.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Nou heb [DGz]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_08_[DVD][h264_AC3][3E32EA3E] gekeken en wat was die weer awesome kan niet wachten op de volgende ! :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    Ik heb echt in geen tijden meer een serie gekeken. Wel een Ghibli film, maar totaal geen zin om te downloaden en uit te zoeken of sommige series iets zijn. Ik wacht op Berserk. :mad:

    Ik wacht daarnaast ook nog op deze film:
    [yt]zlh7-e8Njnc[/yt]

    Die gast maakt toch echt prachtige films voor het oog.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Last Exile <3
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ook in tijden geen serie meer gezien. Maar aangezien ik Shakugan no Shana 1 en 2 al heb gezien, zou het dom zijn om het derde en laatste seizoen niet te bekijken.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik wel. Naruto elke week, Bleach als het geen fillers zijn en verder 1 voor mezelf en 1 met mijn zoon.

    Kijk nu zelf Soul Eater en met mijn zoon D. Gray Man. D. Gray Man vond ik de eerste 52 (!!) eps suf en was er bijna mee opgehouden, maar daarna wordt het echt 10x beter.

    Soul Eater is gewoon vet.

    Ik zie hierboven een nieuwe Deadman Wonderland, maar dat is maar 1 ep?

    en Kiss X Siss is behoorlijk twisted. Ik vraag me af of je die in Nederland nog wel mag zien met de nieuwe regelgeving.

    Tekken Film wil ik ws ook nog wel zien
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Persona 4, Gundam, Fate/Zero, Sekai-Ichi, Guilty Crown, Mirai Nikki en meer. Opzicht genoeg om mezelf mee te vermaken.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik wil die Lupin serie zien, maar die zal wel weer uitgesteld worden. :mad:
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Remake of Hunter X Hunter, wauw dat is al tijd geleden ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat er geen algemeen manga topic is, wil ik hier even wat kwijt over de Death Note manga. Vandaag heb ik het laatste deel uitgelezen. Wauw! Wat een serie. Jaren terug de anime gezien, die vind ik ijzersterk.

    Ik vind dat de manga halverwege wat inzakt, maar bij de laatste twee boekjes zat ik weer op het puntje van mijn stoel! _O_ Het is zó spannend en goed geschreven en vorm gegeven. Echt wauw.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat zijn er 12 toch ofzo? Want ze lijken mij ook wel tof en 12 is wel goed te doen.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb de bundels, 12 volumes. ;)

    Elke dag een paar chapters gelezen.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ebay ed in de gaten houden. Daar gaan ze vaak voor een prikkie weg.

    D.Gray Man blijft me verbazen, ook de tekeningen zijn ineens veel mooier. Zonde van de eerste 52 eps :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Gisteren eindelijk Ghost In The Shell gekeken. Had hem al jaren liggen, maar nooit verder gekeken dan het begin. (Ja, ik weet het... nu pas? :+) Maar eerlijk gezegd vond ik de film net als Akira enorm teleurstellen. Ze waren voor hun tijd qua technologie/detail natuurlijk geweldig, maar qua verhaal vond ik het weinig voorstellen, op een aantal interessante ideeen na.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bol (:emo:!) heeft hem voor 86 en dat zijn alle 12 delen + nog een extra boekie, dus dat is wel een redelijke prijs vind ik. Ebay heeft helaas dezelfde prijzen op het moment. Zo'n box vind ik ook wat fijner dan alle delen los.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zelf vind ik de losse boekjes wat fijner, die kan je overal kwijt. Zo'n doos heb je niets aan. Gewoon boekjes in de kast zetten is beter IMO.

    Heb via Youtube wat fragmenten van de anime Death Note bekeken, er zijn toch wel wat kleine verschillen hier en daar. Over het einde:

    In de anime ontsnapt Light en gaat hij dood ergens op een trap, terwijl Ryuk van een afstand toekijkt. In de manga vind ik het veel mooier gedaan. Dat Ryuk hem gewoon beu is en dat Light sterft in het zicht van Near & co. En in de anime vind ik het echt lame dat Mikami zichzelf van kant maakt.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb zelf ook de losse boekjes maar vindt ze los wel duur. Rond een tientje. Maar op Ebay vond ik ze toen wel eens voor 5,-
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb pas al mijn boeken naar zolder verkast dus heb niets meer op mijn kamer staan. Mijn kasten zijn enkel gevuld met spellen, dvd's etc. Dus zo'n box staat daar dan ook wat mooier (imo) dan allerlei losse boeken.

    Ik heb net de eerste aflevering gekeken en vind het toch wel heel tof, vooral die donkere stijl is erg goed neergezet. Ik wilde deze serie al een eeuwigheid geleden gaan volgen maar toch ben ik er nooit aan begonnen, dus dit is een mooi moment en van de week bestel ik even die box bij Bol, dus die zal ik ergens in 2013 ook wel binnen krijgen.

    Ik heb nu trouwens ook de films binnen, voegen die nog wat toe aan de serie of kan ik ze net zo goed skippen?
     

Deel Deze Pagina