ik vond de eerste iig geen ruk aan. Mijn broertje heeft Brotherhood gekeken zonder de 1e te hebben gezien en kon die gewoon volgen. Wist geeneens dat er een eerder was. Bijna klaar met D. Gray Man. Iemand tips voor een volgende?
Ik lees dat de originele versie wat uitgebreider is dan Brotherhood. Ik had net alle 52 eps van de normale serie gedownloaded, dus dan kijk ik die maar.
Bij de originele volgen ze maar tot een bepaalde episode de manga en daarna gaan ze een heel andere route. Bij Brotherhood volgen ze helemaal de manga. tot op zekere hoogte zijn de series dus gelijk, maar daarna gaan ze allebei volledig een andere kant op. Allebei dus aanraders. Ik vond de originele emotioneler en gedeeltelijk mooier, maar dat kan ook een stukje nostalgie zijn. Ik zou eerst origineel kijken en later Brotherhood.
Vond het begin net iets minder, maar nu toch wel naast fate/zero de( meer serieuze )series waar ik naar uitkijk.
Een late post van winter 2011/2012. Ik kijk bijna niks meer, af en toe alleen nog een film. Berserk op 4 februari.
waarom niet eigenlijk? Anime een beetje zat? Ik kijk niet heel. Zo'n 4 eps per week, maar vermaak me er nog altijd prima mee
Welke Anime films moet ik echt zien? Afgezien van de Ghibli's dan, want die weet ik wel te vinden en die ga ik allemaal nog bekijken.
Omdat ik een beetje moe wordt van die series die eeuwig door blijven gaan. Naruto vind ik nog steeds tof, maar ik loop ondertussen alweer een jaar achter, volgens mij. Tussen de nieuwe series zit dan weer weinig tofs imo. Het wachten is dus op de Berserk film. : Edit: Er is toch nog iets tofs uitgekomen: [yt]2t-3aItDINQ[/yt]
ik zou ze niet te snel achter elkaar kijken, ze lijken imo erg veel op elkaar qua karakters en sfeer films: - Ninja Scroll - Ghost in the shell 1 en 2 - Jin Roh - Akira hmmm zijn wel allemaal oudjes die ik noem. Heb echt geen flauw idee of er een beetje leuke nieuwe films uitkomen ow ja 'sword of stranger' is leuk
Als je onwijs mooie beelden wilt hebben met ook nog best leuke verhalen, de films van Makoto Shinkai. [yt]k9v_HoFH9A0[/yt] (In 1080p) Ik denk dat de films van die gast zo'n beetje de mooiste anime visuals geven die er momenteel zijn.
Vanaf april begint er blijkbaar een vervolg op Eureka Seven, namelijk Eureka Seven Ao of Eureka Seven Astral Ocean. Het is een manga waarvan je de eerste chapter al kan lezen op Mangastream. Maar er komt ook aan anime adaption van uit, vanaf april .
vond ik best een heel aardige anime, echter de versie die ik had deed het niet op mijn mediaspeler dus uiteindelijk ergens bij 17 gestopt....moeite waard van afkijken?
Wat vond je van de promo, Kevf? Enige anime (film) waar ik voorlopig naar uitkijk. Berserk, zeker de beste animeserie ooit.