- Fullmetal Alchemist (Brotherhood). Ze hebben allebei hun eigen charmes, dus eigenlijk moet je zowel het origineel als Brotherhood kijken. - Berserk Als je die nooit gezien hebt een must-see.
Niet echt anime, maar... de Air Gear manga zit er eindelijk op. Alhoewel ik de laatste 100 chapters totaal niet meer kon volgen (heb ik precies met elke manga van Oh Great! ) was het een mooi einde en vooral de eerste 100 ofzo chapters waren super cool.
Eerste 100 heb ik ook allemaal gekocht. Maar wat werd het vaag op het einde Als ik jou zo hoor hoef ik de rest niet meer te lezen dus. De Engelse manga was ook al gestopt (in boekvorm dan)
Niet lezen is veel gezegd. Als je een fan bent zou ik het gewoon door lezen. Imo is de manga niet verneukt, het is soms gewoon wat bizar en trekt helemaal niet meer op de manga in het begin. Maar er komen nog genoeg coole momenten in voor en the big picture valt nog wel te volgen.
De raw van de eerste Berserk film is nu op internet te vinden. Hoop dat er voor het weekend al een versie met subs is.
Tokyotoshokan is een van de betere sites waar je dit soort spul kan vinden, zag alleen de raw versie en een met italiaanse subs. Wacht dus nog even.
Berserk - Golden Age Arc I - Egg of the Supreme Ruler [1080p,BluRay,DTS,AC3] - READNFO-TorrentLeech 19.2 gig Berserk - Golden Age Arc I - Egg of the Supreme Ruler [720p,AAC] - READNFO-TorrentLeech 2.55 gig Maar subs hooo maar
Oh nice, die staan er net op. Want toen ik ging zoeken toen, Modder het postte kon ik niks vinden. En net niet gezocht
[G P] Berserk (BD 1080p Dual-Audio FLAC) Die bedoel je? Die was ook vet jammer van het raare einde. Daarom ben ik wel benieuwd naar de nieuwe films nu
Nouja, hoeft niet perse die te zijn natuurlijk. Maar ik raadde Hayabusa aan om Berserk te kijken en daarmee bedoel ik natuurlijk de originele serie.
Jaa ok, doelde ook meer op de serie niet de release. En hij is zeker aan te raden. Heb trouwens laatst ook Black Blood Brothers gezien vond ik ook wel leuke serie.