Gisteren de laatste aflevering van Claymore gezien... Voor mij de leukste Anime die ik gezien heb... Nu ben ik niet de grootste Anime fan maar zijn er nog Anime's die op Claymore lijken die ik misschien leuk vind? Trouwens,een seizoen 2 komt er zeker niet he? Ik lees veel over het teken van petities en dat de manga binnenkort afloopt en dat er nog een hele kleine kans bestaat,,
Ik moet de laatste paar eps nog even kijken, wat een geweldige serie heerlijk hoe belachelijk de fanservice is.
Claymore, was alweer vergeten dat ik die ook gezien heb. Toffe anime idd. Probeer anders Berserk. Die is mi nog beter. Er is een oude versie van 25 eps en er zijn onlangs een aantal remakes in de vorm van films uitgekomen. Ik ken alleen de serie. @Nightbringer: nog een fan! Ik ben nu bij EP 12.
Het heeft ook gewoon een tof verhaal, er gebeuren absurde dingen en het heeft gewoon een prachtig stijltje. Daarnaast wordt Kill la Kill volgens mij door dezelfde studio van Attack on Titan gemaakt, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.
Ik dacht van de makers van Toppen Gurren Lagann... Maar wellicht zijn dat ook dezelfde Als je TLG niet hebt gezien dan is die ook zeker een aanrader
Nog niet gezien, ik zal hem sowieso nog even downloaden al heb ik al een gigantische backlog FMA: Brotherhood wil ik eigenlijk ook nog weer eens kijken.
Heb op aanraden van een maat de anime Gankutsuou (The Count of Monte Cristo) gekeken. Geweldige anime. Bouwt zich prachtig op en het verhaal is echt heel erg nice. Hele aparte stijl ook waar je wellicht even aan moet wennen, maar dit is een grote aanrader: http://www.imdb.com/title/tt0437719/