Gisteren eindelijk begonnen aan Attack On Titan, en nu al 10 afleveringen verder, terwijl ik het grootste deel van vandaag niet eens thuis was. Geeft maar aan hoe verslavend het is. Wat een serie tot nu toe. IMO de beste animeserie die ik sinds FMA heb gezien!
Heb ik al tijden op mijn computer staan maar lukt maar niet om mee te beginnen... Zomervakantieprojectje
Netflix komt volgende week met Knights of Sidonia, een door hun geproduceerde anime, seizoen 2 zou inmiddels al goedgekeurd zijn.. Schijnt wel de moeite waard te zijn.. [yt]htgcz87-Wqk[/yt]
Urgh cheap 3D, ik heb daar zo'n hekel aan. Hetzelfde als met de Berserk films, hoewel in mindere mate, het is gewoon lelijk. Ik ben niet onder de indruk, helaas omdat het plot mij wel ontzettend aanspreekt.
Bijna klaar met FMA: Brotherhood nu. Ben blij dat ik het ben ga kijken, want het loopt allemaal heeeeeel anders dan de eerste FMA en deze vind ik ook duidelijk beter. Heerlijk hoe na lange tijd bepaalde personages die ik echt ben gaan haten eindelijk dan ook het loodje leggen. Zitten echt fantastische scenes in deze anime, geweldig! Hierna ga ik aan Code Geass beginnen. Een goede vriend van me die ook echt anime fan is zegt dat het super is.
S1 had een wat grillig verloop, toch heb ik het hele seizoen met plezier uitgekeken. Die 'Terror' anime ziet er ook tof uit. Weer genoeg te zien. Tnx Modder voor het overzicht
Net Fullmetal Alchemist: Brotherhood afgekeken en man oh man....gewoonweg subliem. Die laatste 12 episodes waren echt fantastisch gewoon. Alles valt op zijn plaats ook en wat een geweldig verhaal. Zonder enige twijfel mijn favoriete anime tot nu toe.
Weet je wat het is... Een hele tijd geleden heb ik een paar episodes van Brotherhood gekeken en toen nooit meer aan toegekomen. Toen eindelijk ergens dit jaar de eerste FMA gaan kijken op Netflix en daarna gelijk Brotherhood. Next anime: Code Geass.
Seizoen 1 van Attack on Titan in 4 dagen gekeken, ongelofelijk goed. Nu denk ik FMA: Brotherhood kijken.
Meteen doen! Brotherhood is subliem Ik zie die Knights of Sidonia niet er tussen staan op Netflix USA trouwens.
Doe het wel als je tijd hebt, zodra je aan FMA begint wil je meteen alle episodes kijken en dat is wel even.