Kijk je het nog steeds met een gewijzigde DNS? Welke gebruik je? Code Geass heb ik niet uitgekeken, dunno waarom maar ik weet wel dat er genoeg betere te verzinnen zijn
Ik gebruik al een heel tijdje nu Unblock US en dat werkt toppie. Kreeg teveel geshit elke keer met andere DNS nummers. Ik ben nu net begonnen met Code Geass en moet zeggen dat de tekenstijl me al niet heel erg boeit. Maar goed....ook Gankutsuou (The Count of Monte Cristo) qua dat was erg wennen en bleek een geweldige anime te zijn. Dus ik kijk het even aan. Heb op Netflix net gezocht naar Knights of Sidonia en dan zie ik hem wel. Hij stond alleen niet tussen new releases of just added.
Mocht ik ermee stoppen..dan kan ik kiezen uit: Another AO No Exorcist Basilisk Berserk Black Lagoon Blade of the Immortal Blood C Clannad Cowboy Bebop Darker than Black Deadman Wonderland Devil May Cry Elfen Lied Gantz Hellsing Hellsing Ultimate Highschool of the Dead Kanon Mirai Nikki Persona 4 Phantom Requim for the phantom Psycho Pass Samurari Champloo Steins Gate Tokko Devils Awaken Trigun Zetsuen no Tempest Uit dat lijstje....welke is echt een must watch? En wat Netflix nog te bieden heeft. Wolf's Rain hoor ik ook echt goede dingen over.
Is de remake wat? De oude versie is de beste serie die ik ooit heb gezien . Verder zijn beide seizoenen van Black Lagoon ook echt te gek, top anime. Editie: verder sowieso een lijst met overwegend goede series: deadman wonderland wasmnecht bizar. Trigun is oud, moet je van houden. Darker than Black zit retegoed in elkaar. Basilisk is 1 van de eerste series die er voor zorgde dat ik actief anime ging kijken; blijft een toffe in ninja anime. Steins Gate heb ik dan werd nooit van gehoord
Steins Gate behoort bij velen tot één van de beste anime, waaronder ik. Het heeft een erg stug begin waardoor je wil afhaken, maar dan begint het te draaien en is het zo'n ongelooflijk super verhaal!
Ja natuurlijk, maar als hij in de top 10 anime aller tijden staat qua ratings wil dat natuurlijk ook wat zeggen.
Klinkt goed mensen. Is er trouwens ook een anime waarvan het gewoon op realisme is gebaseerd? Dus een thriller zonder bovennatuurlijke aspecten? Of een detective bijvoorbeeld? Waar zou ik dan naar moeten zoeken? Want hoe subliem FMA is, het is absoluut fantasy en weinig is echt realistisch. Ik zou dat juist wel eens willen zien
Monster en Noir zijn twee die me zo te binnen schieten. Monster is een detective/thriller, Noir is een maffia anime. Die heb ik wel echt heel lang geleden gezien btw. De ova's van Rurouni Kenshin zijn ook te gek. De gewone serie is gewoon maf. Je hebt bij anime ook de categorie 'slice of life', wat vaak gaat over de dagelijkse dingen van het leven. Schiet me nou trouwens te binnen dat Black Lagoon ook zonder superkrachten etc is. Daar maar aan beginnen dus @Inferius: krijgt bizarre cijfers! Tnx voor de tip. Na Kill la Kill die maar eens oppakken.
Monster was geeeeeeeweldig gewoon. Dus die ken ik al. Noir zal ik eens achter aan gaan dan. Steins Gate of Black Lagoon it is, als Code Geass me niet echt meer gaat boeien dan nu.
Ik gebruik myanimelist regelmatig voor aanbevelingen:http://myanimelist.net Nav Monster:http://myanimelist.net/anime/19/Monster/userrecs
Halve hentai jongen Eerste episode was zeker intrigerend! Na brazilie-duitsland maar even verder kijken.
Is al een flink aantal jaar geleden dat ik hem gezien heb. Maar er komt flink wat wtf-materiaal naar voren als ik het me goed herinner.