Hoeveel afleveringen heb je gezien dan van Death Note? Wordt door velen gezien als beste anime uit Japan.
Uiteraard heb ik die alle 3 al gezien Hellsing Ultimate is ook een aanrader (geweldig verhaal en subliem vormgegeven) Ik denk dat ik maar eens begin met Tokyo Ghoul.
Avatar: The Last Airbender en dan The Legend of Korra. Daarnaast zou ik gewoon met seizoen 1 beginnen en dan 2 enzovoort
Oh wauw, net de laatste aflevering van Gurren Lagann gekeken. Spoiler Ongelofelijk hoe exponentieel los dat bleef gaan tot het einde.
Iemand hier ervaring met crunchyroll? Kennelijk is het gewoon netflix maar dan voor anime! Daarnaast kun je de app ook nog downloaden voor de X1.
Het aanbod in Nederland is echt ontzettend slecht. Ik overwoog CR een paar weken geleden ook nog maar je kan echt nauwelijks wat vinden. De Amerikaanse versie is wel de moeite waard.
Dat ook, dus gewoon lekker op US zetten ik zal het komende week eens checken op m'n X1. Dit zou wel de ideale oplossing zijn om niks meer te hoeven downloaden enzovoort.
hoe zet je hem op US? Dmv DNS instellingen? Vandaag Steins Gate afgekeken. Wow, gewoon wow wat een anime. Echt een hele dikke must see. Iemand nog aanraders voor een serie om te kijken?
Mijn X1 pakt hem volgens mij gewoon in het engels en op de website kun je het onderaan veranderen. (wie weet veranderd ie dan ook in de app)
Dat is alleen de taal, de regio kan je zo volgens mij niet veranderen . Daarvoor geldt hetzelfde als bij Netflix.