OMG Wat was ie vet! Héél even in het midden ietwat te saai, maar sjeeeezus, verder één van de beste. Wat een sfeer en emotie! Zaraki 'Brütal' Kenpachi vs Nnoitoro
Dus moet ik er nu vanuit gaan, gezien de reacties, dat de anime zich weer kan meten met de 1e paar seizoenen, want ik was serieus gestopt toen ze net een paar afleveringen waren in de wereld van de "Espada". De kwaliteit ging tot en met dat punt zwaar naar beneden, animatie, karakters en verhaal waren gewoon te belabberd voor woorden, alleen audio was een constante van gewoonweg goed tot geweldig.
Ik vind de laatste 10 episodes toch echt goed te pruimen! Beeld is vernaderd naar widescreen (al een flinke tijd) en alles is wat scherper/kleurrijker.
Als ze in Hueco Mundo aankomen, Gevecht tegen Grimmjow en nu met Kenpachi (jezus wat was de aflevering weer stoer met Kenpachi!! hele tijd vechten en oppeens had hij zoiets van ach laat ik er een einde aanmaken anders heeft hij nog een kans) zijn echt goed! en volgens mij zal er best wel weer een twist aan het verhaal komen (heb de manga niet gelezen dus weet niet)
Damn net als het heel interresant gaat worden gaan we weer naar een filler zo te zien. Das echt minder. Btw die stark dude lijkt te veel op shunsui Kyoraku van de 8 divisie. Heel benieuw om te zien of we nu een hoop Bankai's gaan zien of dat ze laf alleen de gevechten van de bekende captains met hun release laten zien. Shinigami golden was ook weer grappig!
Meh wat een ontiechelijk vette aflevering. Heb dat stuk waar je de captains ziet shadowsteppen wel 3 x afgespeeld . Wel kut dat we nu fillers gaan krijgen.. en miss zelfs minder episodes even ?. Want dit smaakt echt naar veel veel meer ik wil de release van Kyouraku Shunsui zien. Hij is stiekem toch wel mijn favo captain
Hij is ook wel één van mij favorieten en ben zeer benieuwd naar zijn Bankai. ZIjn release heb je immers al gezien tijdens het gevecht tegen Shigekuni Yamamoto-Genryūsai (al weet je niet wat hij er mee doet) Vond bij dat stukje dat de captians kwamen en iedereen even werd geshowd (hun gezicht) wel cool alleen vond Captian Komamura en Marechiyo Ōmaeda er lelijk en lachwekkend uit zien. Hoop dat we een hoop coole gevechten krijgen. Waren veel van die fraccion.
Hm, misschien moet ik maar eens een artikel aanmaken op Wikipedia. ''List of cool characters from Bleach'' ...eindeloos... Was een aardige ep vandaag. Stark is wel een harde baas. En Tousen blijft mijn favoriete personage, weet niet.
Damn. Ik heb de afgelopen 4 weken niet gekeken en nu eventjes alles wat ik had gemist achter elkaar afgespeeld.. What a blast Koning Kenpachi En heb nu al zin in de volgende ronde tussen Ichigo en Ulquiorra
/hmmmz hij was op zich wel te doen. Volgende week lijkt me wel heel cool te worden. Eindelijk duidelijkheid over dat verhaal (voor de mensen die de manga up to date hebben gelezen is het een manga verhaal of niet?)
kan mij niet herinneren dat het in de manga stond. maakt het eigenlijk uit? zullen toffe fillers worden.