Alles beter dan vorige week. Volgens mij heb ik nog nooit zo'n slechte Bleach ep gezien. Was nogal dramatisch. Ben benieuwd naar de ep van deze week. Als ik straks thuis ben maar even kijken, want gelukkig zijn de geluiden hier toch wel enigszins positief.
Nee maar vroeg ik me gewoon af aangezien ik er wel eens informatie over had gelezen (over hoe het verhaalv and e vizards gaat. (misschien is dat in de Manga wel uitgelegd van hoe ze zo zijn geworden in vijf regeltjes ofzo en maken ze er nu een hele filler van. Heel stoer! Wordt tenminst geen filler waar je je zit te irriteren dat Ichigo met zijn Bankai een of andere lame dude niet aan kan. En misschien zien we ze vader wel! dat zou geniaal zijn!
zeer kleine manga spoiler Spoiler Echt waar hoor... niet een super grootte, maar het is een spoiler Spoiler De manga hield ook even op met de huidige arc waarde anime is gestopt maar daarin gingen we terug de tijd waar we de Vaizard zagen toen ze nog een status in SS hadden tot dat ze daadwerkelijk Vaizard werden. Waren 12 zeer interessante chapters. Bleach al kennende zal het wel gewoon in de anime komen, tenminste dat hoop ik toch (en dus niet zoals Kakashi Gaiden bij Naruto)
Ik moet zeggen dat ik er geen ruk aan vond, echt een pauperaflevering. En de volgende aflevering bevat (voor zover nu bekend) fragmenten uit de manga.
Hebben we het over die aflevering met die wedstrijd? Want die vond ik namelijk best geinig Krijgen we nu nog meer fillers btw>?
Nee, episode van deze week lijkt weer kanon te zijn als gaat het niet verder met Ichigo en co in Hueco Mundo.
Kijk dit beloven wat leuke achtergrond informatie verhalen te worden. Leuke aflevering zeker omdat er al die andere Captians zijn!
Serieus? Cool! Ik vond het echt een gave aflevering. Super om van die extra info te krijgen over het verleden. Spoiler Alleen wie is die dude met de Afro?
Hahahah hij was wel weer grappig. VInd het wel cool om ze allemaal eens al captain te zien en Aizen als vice-captain.
Ik heb 'm nu net gezien, vond 'm interessant! Snap die Urahara niet, ik zou gewoon eens dat meisje klop geven om indruk te maken. Maar goed, meneer heeft natuurlijk mooie plannen. En Aizen is een sneaky bastard, vind ik nog wel het spannendst. Nu weet ik wel al veel vanuit de manga, maar de anime blijft gewoon spannend!
Misscien geeft Urahara niet zoveel om de indruk die ze dan van hem hebben en wil hij juist een andere indruk opbouwen.