Hoe lang heb je er over gedaan om tot 207 te komen? En vertel eens wat je van Bleach vind. Ben benieuwd.
ehm, een maand denk ik Ik vind het wel een vette serie maar dat stuk van die fillers van die bounto en lurichiyo vond ik wel lame, toen was ik bijna afgehaakt EDIT: is er trouwens iemand die shonen jump leest hier?
Als je bedoelt of er mensen zijn die de manga Bleach lezen, dan is het antwoord ja. Maar over de manga mag hier in principe niet gepraat worden, kwestie van het verhaal voor de andere mensen niet te spoilen.
hij was vet weer. Super toffe vecht scene.. Ik vind het erg gaaf dit.. En ichimaru gin... man man man
nee ik bedoel het tijdschrift Shonen Jump. daar zijn ze met bleach trouwens nog 70 episodes terug ofzo, dus spoilers zal ik niet kunnen posten
Dan heb je het over de Amerikaanse Shonen Jump? Want de Bleach manga (en elke manga waarvan later een anime is gemaakt btw) in de Japanse Shonen Jump zit voor op de anime. Eens de afstand tussen manga en anime te klein is onderbreken ze de anime met een filler arc. Bleach zit jammer genoeg steeds vrij dicht aan bij de manga en daarom zie je zo af en toe een klein filler arcje verschijnen. Gelukkig (tot nu toe toch) hebben ze deze keer gekozen een canon arc te verlengen.
Gin! Die had ik niet zien aankomen net zoals onze wacky professor (ff naam kwijt). De ep was echt super. Het is te gek om bekende personages in deze setting te zien en ben elke keer erg nieuwsgierig naar de volgende ep. blijkbaar gaan we volgende keer een stuk verder in de tijd, naar 'The incident'. Geen flauw idee wat er bedoelt wordt. Zou het de creatie van de Vaizard zijn en het verbannen van Urahara oid? (en nee ik lees geen manga en kijk ook niet het voorstukje van de week er na )
Ik heb geen flauw idee, think so, maar Pegas noemt het een canon-arc? Ik vind het iig gaver dan het hoofdverhaal in Hueco Mondo
Met een canon arc bedoelt hij een arc die wel in de manga is geweest (maar misschien maar een hoofdstukje) en nu dan heel uitgebreid met allerlei informatie eromheen wordt opgeschreven. gevechten worden meestal verlengd in de canon arcs en er komen extra scenes (waar soms maar naar werd gehint in de manga) OVer de accident. Er is maar een accident he? misschien moet je het even in een spoiler zetten.
Nee, het waren maar twee afleveringen fillers. Aflevering 1: Die prinses komt huilie huilie doen Aflevering 2: Potje voetballen en iedereen is weer vrienden Dit is in de manga ook voorbij gekomen, hoewel ik soms het idee heb dat er hier en daar dingen aan zijn toegevoegd. Maar in de manga waren het zeker een stuk of 10 releases, dus kunnen wel 5 episodes uitkomen denk ik.
Hoezo? Ik weet zelf geeneens wat het is? ik dacht overigens dat we niet meer zouden werken met tags als de ep al uit was? Dat potje voetbal was overigens ook best geinig, al hebben we een jaar terug oid al een keer honkbal gehad.
Zoals Willem al zei is dat geweldig stukje verhaal ook in de manga voorbij gekomen en net op juiste moment, want al dat vechten begon ik maar eentonig te vinden (al wordt het erna niet veel beter -.-' ). En ze hebben het in de anime inderdaad verlengd. Zo dat stuk waarin Hi... euhm... dat kleine meisje dat VC/Vaizard is Urahara ging volgen niet in de manga. Maar als het het verlengen van canon arc's goed wordt gedaan zoals hier dan heb ik dat liever dan dat er een volledige filler tussen gooien .