1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Deze episode was echt super vet! Wat een sfeeeeer. In lange tijd niet ervaren zo.
    Maar jezus, eigenlijk snijndt heel dat Bleach geen hout.
    Degene die Central Room verdedigen stellen niets voor... die 'rechters' luisteren neit naar wat een ander te zeggen heeft...

En volgende week ziet er erg dramatisch uit, ja.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik lichtelijk overdreven. Hoeveel animes snijden wel hout ?, snijden tekenfilms in het algemeen hout, i doubt it. Het is vermaak, lekker kijken en afvragen wat er volgende week weer gebeurd, hoe het verder loopt.

Natuurlijk luisteren die "rechters" niet. het is een totalitair systeem, en past prima in het verhaal rondom hoe aizen, en het feit dat aizen later de hele room uitmoord..

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, misschien wel... maar vind het stom. En ook onlogisch. Shinigamii zijn slim, intelligent, wijs, verstandig, sterk, machtig, invloedrijk. Dan vind ik het dus niet logisch dat er een totalitair systeem is. 8)

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    inderdaad als dat de wijste moesten zijn van de serie kom op zeg. Wel beetje kansloze rukkers dan. Had even gehoopt dat Aizen ze op een of andere manier beinvloede met zijn zanpaktout maar was niet het feit.

Vond de aflevering wel cool. vooral laatste stuk met Shinji. Eerste keer dat ik hem zag in de serie vond ik heme cht een loser maar vind hem steeds cooler mede doordat gevecht met Grimjow.

Wat ik me alleen afvroeg. eigenlijk is Ichigo best zwak. Hij moest toch die geweldige shinigami ijn maar zonder zijn masker heeft hij nog geneens kans tegen de espada (grimjoww zonder release) terwijl shinji aardig makkelijk vecht ertegen enz. Of zou het komen omdat Ichigo nog niet zo heel lang bankai heeft?

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah als ichigo de sterkste zou zijn zou ook dat saai zijn. Volgens mij is ook nergens gezegd dat hij de sterkste is. dat we dat met z`n allen aannemen omdat ie de main character is tjah..

Aizen beinvloed trouwens wel degelijk de room. Doordat ie met mensen heeft doen geloven dat hij er gewoon was, je kan vanuit het plot stellen dat dit allemaal al lang uitgedacht was door aizen.

Ik snap het probleem niet zo. tis een zeer vermakelijke anime. Sure er zullen heus betere animes zijn, maar als je de wereld zo gaat bekijken is het volgens mij een en al armoe troef.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tis ook geen probleem maar vermaak me gewoon.

maar Ichigo had toch zo'gigantische reiatsu. kom op zeg hij heeft Kenpachi nog tot een stand still gevochten zonder bankai ook te maar moeten gebruiken!

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm, al zijn het fillers... ze kunnen wel leuk worden zo te zien. Gelukkig zijn het normaal maar 2 episodes en dan terug canon \o/.

Al moet ik toegeven dat ik vanaf episode 199 geen anime meer heb gezien :+.

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    mee eens.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zijn de fillers nou nog bezig of niet meer? Zo ja, iemand die weet voor hoe lang nog? :b:

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    na de 2 aflevering met die princes waren het geen fillers meer :p en het waren zeer zeer gave aflevering. nu komen er een aantal fillers..

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    :eek: Serieus? Damn vanaf welke ep moet ik dan weer downloaden?

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De fillers waren 204 en 205, dus zou snel eps 206 t/m 212 downloaden als ik jou was. :cool: De twee fillereps waren echt een dieptepunt, maar de afleveringen daarna maken alles weer goed. :thumbs:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    deze fillers zijn echt super, sterker nog vindt ze beter dan het meeste van het hoofdverhaal :)

Laatste ep was super, al vraag ik me af hoe de Vaizard uiteindelijk in de echte wereld terecht zijn gekomen.

Vage straf ook: voor altijd in de echte wereld. Die andere lui zitten voor altijd in Serengetti.

14. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat het ook geen fillers zijn ;)

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Plus het feit dat Rukia bijvoorbeeld ter dood veroordeeld werd en Kisuke in leven wordt gehouden nadat hij verdacht wordt van hollowfication van een aantal captains. Marja, bij zulk soort shonen series moet je gewoon niet teveel nadenken.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het maar vaag.. Zit nu bij 208 en vind er gaan aars aan.

Laatste die ik hiervoor had gezien was dat Aizen met z'n matties tegenover alle captains in de lucht hing. Klaar voor een paar mooie battles :cool:

Ik zie nu de hele tijd alleen maar dat irritante wijf achter Urahara aanzitten. Maar goed ik heb ze allemaal gedownload, dus ik kijk rustig verder :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die vond ik allemaal wel erg gaaf

volgens mij wil jij alleen maar knokken zien :+

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Mja, misschien. Ben een beetje simpel wat dat betreft. :cool:

Maar daarnaast heb ik een beetje een hekel gekregen in de jumps in het verhaal. Ik volg iets en dan is het opeens weer weg en kun je weer een nieuwe verhaallijn gaan volgen terwijl je net ergens in zit. Dat is het meer denk ik.

Maar goed, ze zijn zeker vermakelijk. Nu ff 209 opzetten.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dis een canon ark. zit ook in de manga. waarin men terug in de tijd gaat om wat meer duidelijk te maken zegmaar :)

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Na die arc (en de 2 komende filler episodes) gaan ze terug met het vechten, al zijn de eerste gevechten best wel saai in de manga ><.

Deel Deze Pagina