als iemand de psp game van bleach speelt (heat the soul 5) Spoiler er zit een karakter in die dezelfde Hyōrinmaru gebruikt als toushiro alleen is zn draak paars, wie is dit
Vandaag is't weer donderdag!! Moet zeggen dat ik de arc tot nu toe erg goed vind voor een filler-arc. Leuke actie, leuke personages, meerdere verhaallijnen, animatie die goed genoeg is, breedbeeld, nieuwe songs zijn leuk, nieuwe soundtrack is cool, lijkt of er zelfs wat character development in komt (voor die prinses iig). Heb 'r stiekem wel zin. De ep. van vandaag nog neit gezien, ben 'm aan het torrenten.
vaaaaage ep. Wat een vreemde wending: Spoiler Waarom doet die Zufane gast ineens zo vreemd? Of is het alleen maar een test om second in command (naam ff kwijt) zijn doorzettingsvermogen weer terug te krijgen en was alles in scene gezet? Dat gezuip was trouwens wel erg leuk, Renji aan de Sake! Verder leuke cliffhanger
Logisch Kevf! Spoiler Hij probeert vast de 'resolve' van Kira op te peppen. Logisch toch. Typisch Bleach. Vond het weer een super vermakelijke episode. Voor fillers vind ik dit echt góed.
Muziekje bij toen ie wegliep was ook precies goed. Erg leuke ep weer, gewoon al om de hierboven genoemde reden. Ik vind het tot nu toe in ieder geval absoluut geen saaie fillers. Heb best moeten lachen om deze ep. Spoiler Heel droog ook hoe Ichigo steeds 'verdween'.
Vond 't ook een erg geslaagde aflervering weer, ben er zéker over te spreken. Eigenlijk moet ik zeggen dat het best vaak het niveau van de normale serie haalt. En dat is écht een prestatie, kijkend naar de Bounto-arc die enkel bij vlagen boieend of spannend was. Ook ben ik erg te spreke over de soundtrack! Nieuwe thema's en muziek, niet mixes van vorige nummers of vertaald naar een andere stijl. Moet wel zeggen dat ik het nergens op vind slaan dat de bewaking van die Royal Family helemaal niks, maar dan ook helemaal niks voorstelt. Ze hebben niet eens Soul Slayers! Like WTF?! Royal Family -> Gastjes met mislukte vorken, yeah right...
Heb de episodes gisteren in gehaald en ik moet zeggen dat het helemaal niet slecht is. Het haalt wel niet het niveau van de echte verhaallijn en de verhaallijn van die nieuwe captain vind ik momenteel nogal wat saai en tegenvallen maar al bij al kan het er beste met door .
Ik moet wel zeggen dat ik het gek vind dat de Arc heet naar die Captain en we nauwelijks iets van hem te zien krijgen. Al denk ik wel dat die dude iets te maken heeft met Lurichiyo (ofzo).
Iemand Bleach gekeken? Ik nog niet. Verwonder me er over dat het hier zo stil is. Bleach is niet meer wat geweest is, denk ik af te kunnen leiden aan de opkomst in dit topic!
Heb nu toch iets dat wil wachten op het vervolg van de HM-arc. Ookal vallen de fillers mee, hoef ik ze toch niet per se te zien. Maar als de fillers voorbij zijn ga ik zeker weer verder kijken ^^
Oke, ik vind de fillers goed te doen. Ik voel ook geen 'drang' om te kijken neen, maar denk wel dat ik het ga volgen.
Wat ik dan wel weer vaag vind en niet klopt volgens mij: Spoiler Is dat Ishida opeens zijn nieuwe krachten al heeft. Dan moet Ichigo dus ook al een Vaizard kunnen worden? Naja, maar niet teveel over nadenken.
Hmm, ok...ik dacht dat het gewoon een flashback was van de tijd tussen alle gebeurtenissen in Soul Society en de kennismaking met de Vaizard en Arrancar. Nu maar weer de nieuwe ep downloaden. Ben toch wel benieuwd.
Volgende week een uur-lange Bleach! Zijn dat dan 3 afleveringen? Of bedoelen ze gewoon een special, dubbele-ep?