1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fillers zou ik gewoon overslaan.

En soundtracks kan je overal wel vinden.

2. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zie net dat de nieuwe aflevering al een dag (!) uit is, en de manga laat nog steeds op zich wachten. :mad:

EDIT: Woops, sorry voor de dubbelpost.

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gisteren de ontknoping gezien van het Bounto gedeelte, was best wel spannend, maar ook wel heel plots af 8).

Nu begint het gelijk weer met vette hollow shit, dus is vet :cool:.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Episode van vandaag. :emo:

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben volgens mij echt bij een zielig deel aan gekomen. (230)

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nice, het is nu zelfs in breedbeeld *).

En de nieuwe Captain van 3rd squad is een watje, gaat al van z'n stokkie na een slokje Sake!:+
    Spoiler met betrekking op 167+
    Teeeeh fuuuck? In episode 167 verslaat Ichigo die Grimmjow en nu in 168-69 zitten ze weer met zn allen vrolijk thuis? Hoe gaat dat zo snel ineens, krijgen we niet te zien hoe ze nog elkaar terugvinden in Las Noches, wat gigantisch was en hoe ze ontsnappen uit Heuco Mundo, want het leek er ook niet op dat Aizen nu al Orihime zomaar zou laten gaan. Ik dacht eerst dat het een filler was van terug in de tijd ofzo, maar toen ik die boog zag van Ishida wist ik wel dat het na die reddingsoperatie moest zijn geweest.

Vindt dit niet tof, was juist net zo vet met die reddingsactie :{.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  7. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    als ik mij goed kan herinneren komt er na 176 een filler arc van ongeveer 20 afleveringen

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Fear not, 13 april begint de main arc terug.

Heb Bleach gedropped toen die met de main arc bezig was, net voor de fillers. Met de fillers heb ik Bleach terug ff opgepakt omdat die naar het schijnt goed waren, al heb ik ze ook na zo'n 10 episodes gedropped. Maar het komende stuk van de main arc ga ik echt wel kijken (in marathon), vette shit :).

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws, Naruto is ook weer bezig en straks bleach ook weer..

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kijk al een tijdje niet meer, zeg je nou dat de laatste eps wel of niet cool zijn? :)

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eerste fillers van deze arc waren wel OK, nu is het echt drama. :emo: Moet nieuwe ep nog downloaden.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Geen idee, heb in maanden al geen Bleach meer gezien. Zoals Willem aangaf begon de filler arc ok, daarom ben ik begonnen met het bekijken van die arc. Maar na zo'n 10 episodes in die arc heb ik die ook gedropped, het kon me gewoon niet echt boeien. Zo te lezen heb ik niet veel gemist :+.

Wel jammer dat ze de eerste episode van de main arc weeral voor de helft gaan vullen met een recap. Er was in de vorige episodes van de vorige arc eigenlijk niets gebeurd buiten een hoop nutteloze lange gevechten.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu bij 192, de Arrancar zijn weer veeeet :cool:. Jammer dat die vage prinsesshit dit toch een beetje heeft lopen spoiler :{.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jonge wat een klotegrap van Dattebayo over One Piece. -_-

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Net de nieuwste aflevering gezien, de laatste van de fillers (!). Wat me opvalt is de muziek. Nieuwe soundtrack, belooft wat voor de nieuwe seizoenen. Hopelijk stopt de manga binnenkort met een mooi einde en krijgen we een grande finale.

En de twee nastukjes waren echt té grappig. :lol: Nel! :D

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Toffe aflevering vandaag! :eek:

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Net 271 gezien. Daaaaamn, die Ichigo 8) Hopelijk gaan ze snel verder naar dat stuk van de Espada vs. Captains, dat is zo cool :D

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow well

couldn't care less, altijd wel weer ergens anders te zien. Iemand trouwens ervaring met Crunchyroll en/of Vizz?

Verder vind ik Bleach wel grappig maar meer ook niet. Het verhaal kent nauwelijks diepgang, over de eps heen zitten nauwelijks verbanden en de nieuwe powers of verhaalwendingen komen vaak totaal uit de lucht vallen.

De serie kan wat dat betreft geeneens in de schaduw van Naruto staan. Naruto is echt een super anime op dit moment.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, Bleach is eigenlijk maar middelmatig. Zo middelmatig dat ik de anime niet meer volg, want het 2x meemaken heb ik echt geen zin in. Zo hoef ik ook niet die filler zooi mee te maken. Het is dat ik de manga al jaren volg dat ik hem niet drop, maar hopelijk houdt Kubo zijn woord en is het binnen 2 arc's gedaan. Een kleine arc na huidige welk nog dezelfde is als in de anime en na die kleine nog een grote arc.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Bleach binnen het jaar gedaan is, want deze arc is al denk ik zeker zo'n 2 jaar bezig (in de manga) 8).

Deel Deze Pagina