Iemand deze week's Bleach gezien? Ego, misschiieeeeeen? Ik wel. Vind 'm aardig vermakelijk. Volgens mij gaan de verschillende Shinigamii het wederom tegen elkaar opnemen, intern conflict. En wat vind ik nou vetter in Bleach dan Shinigamii vs. Shinigamii? Juist, vrij weinig. Ow, en ik heb tijden de manga boven de anime gezien. Nu heeft de manga écht een dieptepunt bereikt, man, man, man. De anime doet 't daarentegen nu erg goed!
Al had ik in de eerste helft van deze ep wel het gevoel alsof het maar een klein, niet serieus probleempje was (vooral het stukje met dat slot was te blij en simpel). Marja, het is nu wel één grote chaos en al met al inderdaad een coole ep. Komende eps worden denk ik ook erg leuk, vooral met Ichigo's team.
Woooha wat was ie cool! Waar kwam die goede muziek opeens vandaan? Interessant, spannend, sfeervol. Kira zet de beuk er in, de Shinigamii worden tegen elkaar in gespeeld, die Kifune is uber bad-ass, damn!
Geen Bleach deze week? Of ligt het aan mij dat die 'La Tasca Special' het heel toevallig niet doet bij mij en de duur ervan nog geen 3 minuten is?
Nope, geen Bleach of Naruto deze week en waarschijnlijk een hoop andere anime ook niet. Idem voor de manga, het is namelijk weeral één of andere speciale week (Golden week?) in Japan. EDIT: Deze week is het wel Naruto .
Bleach 184 La Tasca Special? Troll? Haha, ik zie 't al, verder lezen dan m'n neus lang is. Troll dus.
JA! Echt waar, ze zijn erg tof. Gezien dat dit ergens in het midden van de arc is (hoop ik toch), is het nu echt al super! Veel nieuwe muziek, personages bevallen me nu beter en er zitten een paar leuke twists in het verhaal. Vind het zeker de moeite waard. Daarbij, 2x 170MB, who cares?
Amen! Was erg toffe afleveringen. Ik vind nog altijd dat Bleach iets te veel op clichés leunt: 'I want more power', dat willen ze allemaal. Maar goed, ep was vet, vet, vet!
Zeker een dope einde inderdaad, valt me allemaal reuze mee die fillers. Ik gok wel dat het allemaal snel weer afgelopen is, verhaaltje loopt een beetje tegen z'n einde.
OMFG Het zat er natuurlijk een beetje in, maar wat een plot change weer . En hoe freaking vet gaat de volgende ep wel niet zijn ?
ZOMG, fat! Dat einde, cliffhanger van formaat, damn. Spannend, spannend, spannend! Kijk zo uit naar volgend ep.