[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Is lang niet meer gepost in dit topic terwijl ep 188 toch echt super en super cool is. Kon hem vandaag pas kijken omdat er steeds iets tussen kwam, maar vind het gevecht stiekem toch één van de leukste in heel de serie tot nu toe. En dat in een filler. :eek:

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd. Erg cool!

De volgende episode (komt 7 oktober) is waarschijnlijk de laatste van de fillers btw. Want de episode daarna heet "Hueco Mundo Chapter, Restart!"

http://epguides.com/bleach/

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Oh, ik dacht juist dat 7 oktober de start was van het tweede deel van de Hueco Mundo arc en dat er nog één aflevering tussen zat die dan het einde van de fillers zou brengen. Had gehoopt dat er nog meer dan één ep aan besteed zou worden trouwens, maar misschien zou het anders ook weer wat te langdradig worden. Kan in ieder geval niet wachten op de volgende aflevering. :)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, de nieuwe film gezien. Zeker goed te pruimen. Kwaliteit van de tekenstijl was weer mooi zoals je mag verwachten van zo'n film en het verhaal was aardig. Vooral veel aangename gevechten. Kenpachi had een heel klein rolletje maar wat een held is die char. toch. Ook mooi hoe Ichigo in de laatste paar zinnen van de film weer op z'n plek wordt gezet. :+ Absoluut wel het kijken waard.

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand al enig idee wanneer de fillers zo'n beetje gaan stoppen?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Volgende week dinsdag (woensdag zijn dus de subs uit) is de laatste episode van de filler arc. De 14de/15de begint het weer met het echte verhaal (hopelijk rekken ze het niet, want het is al zo ellendig lang gerekt in de manga).

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Thanks.

9. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    yeaah bleach epi 189 uit

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, de nieuwe OP is niet slecht al blijft die van seizoen 1 nog steeds beste.

Zonet nog eens het gevecht van Ichigo tegen Grimmjow gezien en wat blijft dat vet. Als ze zo'n niveau kunnen afleveren hoe komt het dan dat al die aflevering ervoor zoveel minder waren (misschien dat ze geld aan het sparen waren voor dat gevecht). Hopelijk zijn de komende gevechten van hetzelfde niveau.

Alleen vrees ik dat ze binnekort weer met fillers komen (na 20-25 episodes ongeveer, een seizoen dus).

Oh ja, 3/5 van episode 190 is dus recap :mad:.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had je anders verwacht dan? Achja, wel fijn om weer een beetje in de Hueco Mundo sfeer te komen. :) Ik was bijna vergeten hoe cool het allemaal was.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De eerste 5 minuten :+.

Oh ja, OST3 komt er eindelijk aan. Op 5 november zou die moeten uitkomen :).

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, volgnes Kevf zijn hier spoilers nodig. Komt er in dit topic iemand die de ep nog niet gezien heeft? (EDIT: Damn, Goiz dus) Steek dan ff je hand op. 8) Maar goed, true, true, het is geen slecht idee.

Over ep 189 en 190:

Hehe, ik heb daarnet 189 en 190 achter elkaar doorgekeken, damn wat vet. :9 Vond het jammer dat Amagai zijn (vaders) levensverhaal direct aannam, maar voor de rest was die echt vet. En deze ep was ook geniaal. De manier waarop Grimmjow door Noitora weggehakt werd staat sinds de manga al op mijn netvlies gebrand, en hier keerde het exact terug. Maar dan met een heerlijk geluidseffect... TSSJAK. :D

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Damn! Vergeten. Vanavond ff checken dan maar :cool:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Willem: spoilers? :+

Was een gave ep. 5 minuten nieuw en de overige 13 oud, maar zeker leuk om nog eens te zien. :)

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Noitora \o/

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Zeker tof! Zit er gelijk weer helemaal in :cool: Kom maar weer op met de volgende eps! \o/

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wode nel was een espada, welke nummer dan ?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij was ze nummer drie. Volgende episode gaat ze tijdelijk terug transformeren en als ik me niet vergis komen daarna de captains to the rescue.

Zo blij dat de filler over is. Het echte verhaal is echt vijftig keer zo cool!

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Beetje saaie ep. Die Renji en Ishida fight is klote.. Wordt weer ff wachten op een mooie fight.

Wachten op Zaraki I guess :cool:

Ligt het trouwens aan mij, of zag Ichigo er opeens veel toffer getekend uit? :eek:

Deel Deze Pagina