Ishida is inderdaad een saai gevecht al geven die twee hollows er een hele leuke draai aan. Ik vind Pesche echt geweldig. Heerlijk hoe hij zich ook liet kopieren omdat hij anders zich achter voelde gesteld. Ook heerlijk hoe hij het daarna ontwijkt en /syazel echt zegt van wou je niet meer sexy mannen? Maar wacht inderdaad op Spoiler Kenpachi, byakuya Kuchiki (die rukia komt redden) Unohana (Die chado komt redden) en /kurotsuchi die Syazel afmaakt) Heerlijk lijken me de momenten als ze net opkomen. Alles lijkt verloren en dan BAM komen ze op. Ben vooral benieuwd hoe snel byakuya die negende espada afmaakt!
Weet niet, ik had ook zo'n idee... Ik vond de ep trouwens niet saai. Komt misschien omdat ik die halve herhaling heb overgeslagen. Vond Nel écht geweldig vormgegeven in deze episode, ook al weet ik wat er gaat gebeuren van de manga, ik zat nog op het puntje van mijn stoel toen Noitora haar door had. Vind Nel sowieso een geniaal personage in de manga, maar dit is nog beter. Hehe. Ben zo benieuwd. Eerst zat ik de manga de hemel in te prijzen, maar nu de actie naar voren komt doet de anime het uiteraard beter. Ben benieuwd!
Die stem verneukte Nel op zich best wel.. Aflevering was wel oke gevecht van Nel vond ik wel mooi, maar dat roepen van Ichigo en nog een Ichigo werd op het laatst wel een beetje vervelend hoor..
Hahaha wat een top aflevering. Heerlijk die humor. Vooral dat moment met Ishida en Pesche. Spoiler [/Nel heeft net die dubbele cero gedaan en Ishida zegt zoiets van wat was dat en dan Pesche met zijn hand op zijn reet van ? wat merkte je het!
hahaha wat een top aflevering weer ondanks dat ik zit te wachten tot Spoiler De captians komen Pesche is en blijft gewoon geweldig! was met trouwens ook helemaal niet opgevallen dat ze een broek aan hadden!
Ja, I noticed. Vond de ep leuk, minder dan de laatste twee/drie maar toch erg vermakelijk. Dat verhaal met die broeken is echt geniaal! Heb echt moet lachen, zó mooi. Vind die Szayel toch wel goed uitgewerkt, zo'n mafkees. Ben benieuwd wat er volgende ep gaat gebeuren (weet 't wel van manga, maar hoe gaan ze 't animeren).
De officiële vertaling zijn bijlange nog niet zo ver, maar de scanlations zitten even ver als de Japanse "raw".
En een scanlation is gewoon een verschrikkelijk woord voor iemand die zowel Japans als Engels kan, de tekstballonenetjes leegmaakt en er de juiste, Engelste tekst neerzet. Morgen is't weer zo ver! \o/
Een scanlation is meer dan het Japans er in vertalen en vervangen door Engels. Om te beginnen moet je ook eerst een goede scan hebben en als je een goede "scanlation" wil moet je het ook goed cleanen (hoe erger de scan hoe meer werk je daar mee gaat hebben).
Jah, idem voor Naruto (die manga zit echt nog veel voor op de anime) en een hele ander resem manga. Een goede site om mee te beginnen is One Manga . Maar nu terug on-topic, het gaat hier over de anime van Bleach en niet over manga in het algemeen .
Top bedankt al ga ik niet te ver kijken echter. Vindt de Anime toch iets cooler dus zie het leiver dan oppeens. Vond de aflevering (194) niet echt top deze week. Beetje saai al was het leuk om Nel haar geschiedenis te zien. Vond Pesche en Dondochakka weer geniaal. Blijf het geweldig vinden dat Dontcha' know achter elke zin! en Pesche met ze mooie Noodle naam. Denk echter dat het gevecht van volgende week nergens op uitdraait en dan gaan we eindelijk het moment krijgen waar we op hebben zitten wachten en zien we Rukia ook weer eens!