1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Leuke ep, alleen gaat het zo sloom :p ach was in de manga ook zo.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het wel meevallen met traag, eigenlijk! Het einde van deze aflevering was echt prachtig, wat is een Byakuya een harde baas! :D

Hoe hij rustig praat, hoe die Espada langzaam zijn koelheid verloor, hoe Byakuya zijn wapen inzet, en dan die muziek! Hihi, geweldig! :D Lekker gemeen.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Had alleen bankai iets eerder verwacht. Toen die Espada zij drop your weapon had ik echt verwacht van ok. hij laat hem omgekeerd vallen en zegt dan al Bankai. Had ik nog cooler gevonden. Maar Byakuya is wel weer lekker arrogant. Heerlijk. Heb alleen zo'n flauw vermoeden dat die Espada het overleeft. Die pompoen zal wel iets speciaals hebben!

Ben wel benieuwd hoe hij er als gillian uit zag (netzoals dat GRimmjow een panter was) wat was hij, een vliegende pompoen?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf was dat... een roze tutu.... 8)

Ep was toch net iets TE traag

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vond het eruit zien als een pompoen. Vond hem wel cool tot hij zijn release deed. Dacht hij heeft vast iets met die clones. Misschien iets van Kaju bunsin no jutsu achtig! o wacht dat is Naruto

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toffe ep! En goeie muziekkeuze. Tenminste iets wat een bepaalde Bankai beter maakt. :+ Humor ook weer droog.. Damn wat zijn die afleveringen toch kort.. :mad:

7. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    te kort -;-

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had dit eigenlijk totaal niet verwacht van Mayuri dat hij zo komedie zou spelen :lol:.

En die muziek doet me aan denken, moet de OST's van de filmen nog hebben (die muziek tijdens de bankai van Mayuri komt van de 2de film). Voor de rest is het nog wachten op OST 4 van de reeks want het huidig intro en outro lied vind ik best wel goed en natuurlijk nog een paar liedjes van de serie zelf :+.

En ik had het over de 2de film, die heb gisteren uiteindelijk gezien en wat actie betreft was hij beter dan de 1ste. Het verhaal daarentegen steekts misschien wel beter in elkaar enzo dan bij de 1ste, toch vond ik het minder goed.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wooha, want een vette aflevering!

De muziek, de beelden, de tekst. En wat er GEBEURDE! Heerlijk. Wat is Mayuri toch een grappenmaker.

Overigens vond ik het stuk met Byakuya ook er cool.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Stukje met Mayuri was geinig, maar tering wat was de rest traaaaaaag.

@ Pegas: op welke ost staat het nummer waar een harde en zachte versie van is gebruikt in de intro? Hoorde hem op 1 niet....

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De huidige intro van de serie? Zover ik weet staat die nog op geen enkele OST :eek:.

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heb eigenlijk weinig met MAyiri maar moet zeggen dat ik hem nu toch wel weer super mooi vond. Vooral dat stuk dat Ishida tegen hem zit te schreeuwen. Maar had wel zoiets verwacht van hem. Was immders de twee wetenschappers tegen elkaar maar had eerder verwacht dat hij dat ding zou gebruiken waar hij ook zijn arm meer terugmaakte tijdens het gevecht tegen ishida. Vond het ook wel weer stoer hoe hij zijn Bankai activeerde. Hij heb zijn zwaard wel op een coole plek zitten!

Stuk met Kuchiki was ook wel weer mooi (vooral de wat gebeurt er volgende keer was wel grappig!) Blijkbaar kan Kuchiki ook hele hoge kido spells zonder incanatie (zoals Aizen) Hij blijft zo cool. Vond het stuk dat die Arrancar dood ging ook wel heel gaaf met zijn Aizen-sama Aizen-Sama geschreeuw. En vond die vraag van die hollow ook wel heel goed van wat geeft je het recht?

Tweede film tijdje terug gezien
    en vond het wel een stoere film omdat Kenpachi er in voor kwam in alle grofheid en Ikkaku ook natuurlijk. Vond alleen het einde een beetje onlogisch. Maar misschien niet goed opgelet. HEb het gevoel dat de filmen een beetje gemaakt worden om gewoon allerlei shinigami zoveel mogelijk in hun gevechten te alten zien. DAt vind denk ik 90% vban de kijkers het coolst. Als iemand Bankai zegt of zijn Shikai activeert.

Afleveringen zijn inderdaad te kort. Duren 24 minuten waarvan 5 intro + wat er vorige keer gebeurd is en 3 minuten na filmpjes. (al is Shinigami golden fantastisch) Maar heb liever dat ze wat korter zijn en niet te snel gan want anderrs halen we de Manga weer in en komt er weer een Filler arc!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee niet de huidige, was al behoorlijk in het begin. Was geloof ik eerst de rockversie en daarna een vrij zachte versie en beide versies zijn gebruikt als intro.

edit: ik dacht dat het Asterisk was, maar als ik dat nummer brand krijgt hij ineens een andere titel?!

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Asteriks is de intro die in de 1ste 25 afleveringen van Bleach zijn gebruikt.

Episode 52-53 en verder (tot ergens in de 70 denk ik) heeft ook wel een harde intro... . Maar geen enkel liedje is herbruikt hoor, ook niet met veranderingen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als ik ost op cd zet gaat nr2 van asterisk over naar iets met emergence...tenminste in de titel. Erg vaag.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Opening #1 : Orange Range - *~Asterisk
    Opening #2 : UVERworld - D-tecnolife
    Opening #3 : High and Mighty Color - Ichirin no Hana
    Opening #4 : Beat Crusaders - Tonight tonight tonight
    Opening #5 : Yui - Rolling Star
    Opening #6 : Aqua Timez - Alones
    Opening #7 : Asian Kung-Fu Generation - After Dark
    Opening #8 : Kelon - CHU-BURA
    Opening #9 : Velonica - Aqua Timez

Ending #1 : Rie Fu - Life is Like a Boat
    Ending #2 : Home Made Kazoku - Thankyou!
    Ending #3 : Younha - ほうき星 / Houkiboushi
    Ending #4 : Skoop on Somebody - Happy People
    Ending #5 : Yui - Life
    Ending #6 : SunSet Swish - My Pace
    Ending #7 : Ikimono-gakari - Hanabi
    Ending #8 : Takacha - Movin'!!
    Ending #9 : JUNE - Baby it's you
    Ending #10 : Mai Hoshimura - Sakura Hiyori
    Ending #11 : Ore Ska Band - Tsumasaki
    Ending #12 : Chatmonchy - Daidai
    Ending #13 : Kousuke Atari - Tane wo Maku Hibi
    Ending #14 : R.S.P. - Kansha
    Ending #15 : Lil'B - Orange
    Ending #16 : Pe'zmoku - Gallop

zoek maar uit 8)
    Je kan ze allemaal op youtube vinden...

Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vind 5, 7, 8 en 9 zulke top nummers. De Endings vind ik nooit echt boeiend. BEhalve dan de twee laatste. Zijn wel lekkere nummertjes.

Vond Opening 6 echt bagger (dat Kon lijkt te zingen) jezus wat een zeik nummer.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    zijnj er ook samenvatting eps van bleach heb ongeveer tot 110 gezien en een hoop vergeten... heb geen zin meer overnieuw te beginnen ^^

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm misschien 2 en 3. Zal ze vanavond eens luisteren

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

Check wikipedia! daar staat bij wat er in elke aflevering is gebeurd! of lees de manga!

Deel Deze Pagina