1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Relaxed dat je er nu mangaspoiler bijzet :thumbs:

Over de serie (heb deze thread verder niet gevolgd): Ik ben zo goed als bij! Vorig jaar maart er aan begonnen maar blijven hangen bij de fillers, damn die waren suf, maar ze uiteindelijk allemaal gekeken.

De laatste ep die ik heb is naruto 219 en de eps daarna heten shippuuden, dit is gewoon het vervolg toch? Of zie ik iets over het hoofd?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, shippuuden volgt de manga weer die gestopt was bij episode 135 van de gewone Naruto die trouwens 220 episodes heeft ;).

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgende week een special :cool: deze week chille ep as always.

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Niet volgende week, de weer op (29ste dus). Is al een tijde bekend en staat ook op de site van dattebayo (de errata).

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ep van deze week was (weer) erg teleurstellend, alleen eps 1&2 waren van hoog niveau tot nu toe.
    De animatie is weer naar een bedenkelijk niveau gezakt(hoe vloeiend de bewegingen gaan bedoel ik daarmee) en ze hebben in die 5 eps nauwelijks 5 manga chapters gecoverd(veel filler stuff ertussenin geplakt).
    Ze lopen nu zelfs nóg meer tijd te rekken door zelfs kleine gevechten(Deidara vs Gaara) ongeveer de lengte van een DBZ battle te geven. ;)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het anders best leuk, vele malen beter dan de fillers. True het gevecht van Gaara duurt te lang, maar vooralsnog geniet ik wel van het feit dat Naruto een stuk volwassener is geworden.

7. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    ongelooflijk dat mensen zo erg kunnen zeiken zeg =(
    Ik ben blij dat ze alles in het begin van de nieuwe serie wat rustiger aanpakken. Hoewel ik de manga heb gelezen tot het deel van vorige week en wel zo snel mogelijk wil weten hoe de makers dit zouden verwerken in de anime, kan ik de rustige pacing van hun best begrijpen. De mensen die de manga niet volgen kunnen zo een beetje wennen aan 1. de verandering in de personages en 2. dat er uberhaupt weer een verhaallijn door Naruto loopt. Daarbij is het gevecht van Gaara v Deidara van best groot belang....en men zou ook zeiken als het veel te kort was. Volgende week is het gevecht afgelopen

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik tot nu toe alles geweldig het mooie aan de anime is juist dat ze het even wat langer kunnen maken etc etc.

Tuurlijk als ze het zoals de manga exact zouden doen ben je naar 20 eps weer waar ze nu zijn. Tot nu toe heb ik alleen maar genoten van de nieuwe naruto shippouden ofzo.

Ik lees zelf ook de manga maar dat weet iedereen wel op het forum dat ik manga lees. Maar in vergelijking met bleach heb ik hier helemaal geen commentaar op. (al heb ik dat nu ook niet meer op bleach omdat het weer gewoon top kwaliteit weer is)

ff over de manga !!

Manga
    Nu vraag ik me echt af is het nu echt sasuke of zit orchimaru nu gewoon nog in sasuke's geest ofzo xD WTF?!

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het ook niet zo erg dat de gevechten wat worden gerekt, zeker niet als je het niet echt merkt zoals nu het geval is. Bovendien heb ik dit toch veel liever dan die gevechten van de fillers :'-(.

Alleen vind ik die nieuwe tekentechniek (en misschien een beetje de stijl) niet zo goed. De characters zijn nu precies poppen door al dat geblink. Als ik die flashbacks terug zie krijg ik heimwee naar de oudere tekentechniek.

Manga spoiler
    Sasuke is in controle. Er is nog discussie over of dat Orchimaru dood is of dat ie ergens ver weg in Sasuke z'n geest zit. Het feit dat Sasuke zelf zegt dat ie in controle is, duidt er alleen op dat Orchimaru (nog) niet dood is. Ik hoop persoonlijk dat ie wel dood is. Dit is imo de perfecte dood voor Orchimaru.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Manga spoiler
    Hmm, ik weet het niet persoonlijk vind ik orchimaru een vette char. Maar dat hij zomaar dood zou gaan door sasuke lijkt me onwaarschijnlijk hij ligt vast nog wel op de loer hij komt wel terug denk ik lijkt me. Maar als hij nu dood is ... zou ik het zonde vinden.

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    Manga Spoiler
    ik denk niet dat orochimaru dood is. denk dat die later in de serie er weer opeens uitgaat ofzo. hoop wel eigenlijk dat die dood is. heb hem nooit vet gevonden. vraag me eigenlijk af wie die nieuwe character is. die op het eind bevrijd is door sasuke.

anime gaat trouwens echt te sloom. chapter per episode. wtf:confused:

12. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik volg de Manga (nog) niet maar kom wel telkens weer in de verleiding. Eerst Cr1mson de aldoor dingen ging verklapt en nu jullie met jullie spoilers (en ja ik weet het, ik kon de spoilers ook niet openen, maar de verleiding is gwn te groot). :+

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, de manga is nu weeral lekker spannend, na een tijdje wat langdradig te zijn imo. Ook gaat het verhaal nu liekker vooruit (wat wil als je al een 350 chapters ofzo zit) wat het ook beter maakt :). Maar de anime zal daar ooit ook wel aankomen :+.

14. Ik heb een vraag, waar kan je dit allemaal bekijke ? Al deze anime ,vooral Dragon Ball Z*)

15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wat is dat met morgen eigenlijk? want op sommige sites lees ik dat de volgende episode pas volgende week komt. terwijl bij de episode van vorige week dat er stond tune in on next thursday,march 22nd. betekent dit dat er wel morgen wel een nieuwe episode is of niet?

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Morgen geen episode. In de episode van vorige week was het fout (was trouwens ook al langer dan vorige week bekend), check de site van Dattebayo ;).

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    jah wist het al lang. maar was beetje verbaasd toen ik dat ene van de episode van vorige week las. maar moest er vandaag weer opeens aan denken. noujah weer een week creperen dus.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Manga gelezen leuk leuk, begint echt vaag te worden...

Anime ehm WTF, waarom moet die rot ep nu 75k keer gedownload worde xD dus download en zorg ervoor dat we kunne downloade ;).

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben hem al aan het downen, al slaat dit nergens op :mad:

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon om DB meer te promoten ofzo weet ik veel.

Doen ze wel vaker ma'ja wel dom idd >_<. :mad:

Deel Deze Pagina