Hehe, ik volg de manga nu ook (eindelijk ). Best tof. Hier nog ff een algemene vraag: Wie is jullie favo char?
Begrijp ff niet wie je bedoelt. Licht eens toe. Anime of manga? Anyway, Itachi is zonder twijfel mijn favoriet. Maar mensen als Sasuke, Kakashi, Kisame, Yondaime en Jiraiya mogen er ook best wezen.
Sasuke en Itachi ftw. Kakashi op een goede 2e plek. Maja, eigenlijk kunnen er nog wel 10 chars op nummer 1 staan bij mij, serie zit vol met coole chars.
Hijs uit de manga ik vind nog wel es een screens er is een heel klein stukje van hem geweest in de anime. Hijs van die clan.
Ja idd, ik vind Neji bijvoorbeeld ook erg vet. Er zijn ontzettend veel coole mensen. Ahh, Dan ben ik daar nog niet met de manga (ben nu bij 298 ), en heb ik dat stukje in de anime gemist ofzo. Anyways, als je een plaatje zou kunnen vinden kan ik hem misschien wel herkennen. Anyway, ik wou jullie mening nog ff horen over iets anders. Wie denken jullie dat de Akatsuki Leader is? (voor zo ver ik weet heeft de manga dat nog niet onthult, kan het ook mis hebben maargoed). Er word over het internet hevig gespeculeerd, sommige beweren dat het Uchiha Madera is. Weer andere denken dat het Yondaime (Hokage) is. Wat denken jullie?
Spoiler Dat is hem vage naam nou'ja er staat een spoiler voor niet zo'n grote eigenlijk alleen die char is wel vet .
Heb hem nog niet gekeken. Brand altijd de series op rewritable dvd's en kijk het op me tv met cinema set. Nooit een probleem en bij de film zegt ie dat me videoresolutie niet ondersteunt wordt. Vreemd aangezien de cinema set en tv alle regio's en resoluties aan kan.
Als hij dood gaat dan kun je de serie en alles wel stop zetten. Lijkt me dus niet tenzij de film in een verre toekomst ligt waar Naruto al 20-25 jaar is ofzo
mbt dat mijn versie van Naruto 3 niet op me dvd afspeelde stuurde ik een mailtje naar Dattebayo. Wellicht handig om te weten.
Ehm ik wil het geen mega spoiler noemen omdat het in de trailer voorkomt vandaar. (zoek maar op youtube daar zie je iedereen bij naruto zijn graf staat en das de trailer) Deze ep was eigenlijk best wel vet volgende week wordt vet .