1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej joh, ik vind de muziek beter geworden (alleen op 1 punt was er bagger mzuiek)

2. Ashavan

Ashavan Guest

Ik vond Sasuke er erg Gay uit zien en mis hem totaal niet. Het enige wat ik jammer vind is dat de afleveringen altijd zo kort zijn vergeleken met wat er allemaal gebeurd. Ach ja als ik over een paar maanden weer een Naruto Marahton hou is het wel geweldig :D

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb Naruto nu een paar keer gezien, maar volg het nog niet echt omdat ik nooit zin had zo'n 200 eps te downloaden om bij te zijn. O-)

Nu ze met Naruto Shippuuden bezig zijn even een vraagje: Is het te doen om bij ep 1 van Naruto Shippuuden te beginnen en alles fatsoenlijk te volgen? Of is het toch wel erg nodig de verdere achtergrond te kennen e.d.?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gaat nog steeds onwijs langzaam...

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm, gemengde gevoelens over deze epi.
    Animatie van Gai vs Kisame gevecht leek redelijk brak, en vond het ook een beetje jammer dat Gai niet zo dieprood als Lee in the chuunin examens eruit zag. Maar was wel heel gaaf moment toen Gai z'n gates opengooide. Ook wel leuk om oude Naruto iets te zien leren, maar was niet geheel boeiend. Om daar nou de hele freaking titel van de epi aan te wijden gaat iets te ver. De muziek was te doen, totdat Neji uit die waterbel klapte, veel te happy muziek.

En mja Sasuke ziet er een beetje Orochimaru-achtig uit, niet de meest mannelijke persoon uit de serie. :+ Maar Uchiha annex Orochimaru looks zien er heel gaaf uit imo. :cool:

@ Wooffa - Imo gewoon eerst Naruto zelf kijken (t/m epi 135). Ben je zo mee klaar en geloof mij, het is het echt waard. Het is nog maar afwachten of Shippuuden dat niveau gaat halen, en er gebeurt enorm veel in wat je echt gezien moet hebben om het nog een beetje te volgen.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Want vanaf 135 beginnen de fillers neem ik aan? Nouja, de eps zijn vast wel per seizoen als torrents te vinden dus dan toch maar even downloaden. Heb ik tenminste wat te kijken in de vakantie. Bedankt. :)

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Fillers beginnen vanaf 136 ;). Maar episode 1-135 zijn het dubbel en dik waard, vooral dat laatste gevecht *kwijl*.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het wel een leuke ep maar zoals vorige week heb ik een zeer traag gevoel.

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zeg. Nog steeds bezig met het gevecht tgen Itachi. Echt vet traag.

10. Ashavan

Ashavan Guest

De fillers moet je alleen kijken als je ze achter elkaar kan kijken. Anders is het niet leuk meer om te doen.

Ben nu bezig om One Piece van begin af aan te kijken.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ze fillen nu de gewone eps. De serie is echt ontzettend slecht aan het worden. Ze halen het tempo compleet uit de momenten waarop het echt leuk moet worden. Gevechten zijn bagger geworden, niet leuk uitgewerkt en na een ep zit ik elke keer weer met een gevoel van 'nou ja ik heb hem iig weer gezien'

Op zich zonde want het verhaal an sich is best ok, alleen ik heb het idee dat ze in de anime weer ontzettend moeten vertragen.

Erg teleurstellend Shippuuden.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe Naruto is weer een stap in de goede richting. Viel me reuze mee van de keer, vond het best gaaf. En ziet er naar uit dat we weer verder kunnen met het verhaal.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wordt idd wel beter ja ik vond het wel een chille ep deze week :).

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, al moet ik wel zeggen dat dat stukje in de manga leuker was.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het was beter, maar meer ook niet....... vond de stukjes rondom Gara nog steeds het leukste.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Ik deel me gevoelens gedeeltelijk met KevF.

Er zit weinig tempo in de serie op het moment. Het gevecht van Gai en Naruto die tegelijkertijd verliep was niet echt geweldig uitgewerkt. Het ging snel en was voorbij voor je het door had. Het enige positieve was de plot twist dat die 2 vechters niet waren wie ze leken te zijn wat betekend dat de echte tegenstanders nog veel sterker zijn dan die kopien en hopelijk worden die gevechten wel interesanter.

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, deze hele confrontatie was eigenlijk maar 10 minuten echt materiaal. Veel te lang gerekt, dat zeker. Maar afgelopen aflevering had qua materiaal/tempo een goede verhouding. Ik hoop nu dat ze minstens met dat tempo door blijven gaan en de gevechten weer beter gaan animeren.

18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lekkere ep weer...

volgende week gara ook nog eens dood? :x

19. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    manga is wel heel erg spannend nu, damnn

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Manga wel ja,

De anime is op het moment triest en sloom volgende week weer zo'n filler achtige ep.

Deel Deze Pagina