1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat van Naruto/Kakashi zal je nog wel goed vinden als je ziet wat die "that jutsu" is van Kakashi ;). Maar die gevechten van Lee en co. boeien inderdaad niet. Ik denk dat die zelfs worden gebruikt om het wat te rekken (komen wel in de manga voor, maar niet zo lang dacht ik) want ik vond het er wel over dat je bij Gai 10 seconden ofzo ze over en weer op die 2 platformen zag gaan. En dan telkens die saaie gevechten voor al eer ze zeggen dat ze het ook hebben gehoord ><.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  2. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Whaha, die waren zo slecht geanimeerd. Vooral die van gai. 20x dezelfde schopanimatie. :+
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was idd weer filler kwaliteit datte :p
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Na veel gehoord en gelezen te hebben dat de episode van deze week de best Shippuuden tot nu toe is, moet ik toegeven dat ik er volledig mee akkoord ga :).
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Sakura ownt....erg verassend is ze
     
  6. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Tof gevecht idd :)
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Super! :cool: Helemaal mee eens dat dit de beste episode van shippuuden tot nu toe is, geweldige kwaliteit.
     
  8. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de nieuwe weer? Ik ben nog bij between life and death in 3 minutes.

    /edit: heb de nieuwe ep nu gezien, maar waar kan je zien dat er een nieuwe is?

    Sakura is nu trouwens wel toffer dan eerst, maar ten ten vind ik echt de vervelendste en lamste ninja ooit :x Wat kan ze nu helemaal? een beetje wapens strooien alsof ze sinterklaas is...
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat er een nieuwe is kun je wel zien op bijvoorbeeld een site als Narutomania.com. Over het algemeen komt elke vrijdag een nieuwe ep, maar soms slaan ze een vrijdagje over. Je kunt de ep daar dan ook meteen downloaden overigens, doe ik zelf niet, maar kan wel. :)
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging ook wel best van *gasp*, een goede episode. :eek:
    Maar ik vind de eerste 10 min van ep 1 toch nog het beste van Shippuden, voor deze ep, maar dat uit ep 1 komen we toch pas rond ep 65-70 bij, schat ik zo.
    Animatie is wel ff 20 sprongen weer vooruitgegaan t.o.v. vorige eps.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, die eerst minuten van Shippuuden _O_. Alleen die muziek al :cool:. Spijtig genoeg zal het wel echt pas rond episode 100 ofzo zijn (daarvoor komt er nog een gevecht) op het huidige tempo :mad:. On the brightside, zo hoeven ze ons niet lastig te vallen met pure fillers zoals bij Bleach.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is waar, de eerste minuten van shippuuden zijn géweldig! Zowel kwalitatief als qua inhoud, Sasuke > * <3
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    [yt]O16lsQwQQqE[/yt]
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Sasuke :r

    Hinata <3
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint er weer een beetje op te lijken qua niveau. Vooral aflevering 26 vond ik vrij degelijk. Ik ben zeer benieuwd naar volgende week, en dan doel ik vooral op de
    nieuwe Sharingan van Kakashi
    .
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gave epi weer.

    Al vond ik hoe Sasori uiteindelijk vitaal geraakt werd niet super, ben er wel tevreden over. Voor de rest mooie episode.
    Verwacht er volgende week niet super veel van, ziet er naar uit dat we team gai even gaan volgen. Maar erg gaaf dat Kakashi met z'n sharingan aan de slag gaat. :cool:
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Van wat volgende week gaat komen, kwam echter ook wel voor in de manga ;). In de manga was het niet boeiend dus in de anime waarschijnlijk ook niet (alhoewel in de manga het gevecht van Sasori me niet boeide, in de anime wel). Ik hoop alleen dat ze op het huidig tempo blijven, namelijk 2 chapters per episode. Dat zou gewoon geweldig zijn :).
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Deze ep was echt gaar.
    Echt onzinnig hoe je na zolang gevecht ineens komt met een strategie om sterker te worden, en dat nadat ze juist zwaar aan het verzwakken waren. Zie je ze allemaal een beetje pissig worden en meteen maken ze hun tegnestander af. Erg slecht en simpel gedaan.
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ben dan ook ontzettend blij dat de clone-gevechten nu eindelijk zijn afgelopen.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat was echt diep triest. "Ik heb het! We moeten sterker dan hen worden!" D'OH! Ach ja, finishing moves waren wel gaaf jammer alleen van de bagger animatie. Hopen dat de special over 2 weken een beetje gaaf is! :cool:
     

Deel Deze Pagina