Daar heb je dan wel weer gelijk in maar ik had echt weer dat naruto feeling zonde dat het een kut ep was .
Ik vond het een erg gave epi, voelde weer aan als vanouds. Ook erg gave soundtracks van de keer, prima werk. En de opening is awesome, Sasuke!
Vanavond direct even kijken. Zat trouwens wat te struinen op youtube en kwam via een nummer wat ik nu leer op de piano bij de volgende artiest. Check trouwens zeker ook zijn andere werk, echt bizar! Over twee weken mijn leraar maar even lastig vallen dat ik deze toch ECHT moet leren! [yt]4FRCXqDQkPw[/yt]
Vette ep! En over de spoiler mogen mangamensen niet meediscussieren: Spoiler Wat denken jullie dat er nog over is van Gaara als Shinobi?
Spoiler Denk nog redelijk wat. Dat net zo als bij Naruto het meer een "reserve-tank chakra" is en dat hij gewoon nog zijn eigen chakra kan gebruiken. Dus alleen de transformatie kan hij vergeten. Vermoed ik dan althans. Hoop dat hij wel nog uber blijft in ieder geval. Sadness and sorrow! Heb toevallig vorige maand de bladmuziek van zowel sadness en sorrow als hokage's funeral uitgeprint en proberen te leren. Sucked alleen dat ik voor geen poot piano kan spelen, vroeger alleen achterlijke popliedjes keyboard style geleerd van me leraar. -.- Zit er toch aan te denken om nog is op piano les te gaan. Chopin - Raindrop wil ook maar niet lukken namelijk. Baal er wel van dat hokage's funeral nooit als soundtrack op cd is gereleased, blijft mijn favoriete nummer.
Ik ben echt net begonnen bij een kerel die fulltime componist is en en er een beetje les naast geeft. Ongelooflijk goede speler en leraar en produceert bijvoorbeeld ook het nieuwe Jazz Album van Babette van Veen. Maar die bladmuziek ben ik wel geinteresseerd in! (Pm onderweg)
En dat speelt ie zoals deze kerel? Zou wel ontzettend netjes zijn, want dit is toch een behoorlijk stukje pianospel Heb voor het eerst in tijden trouwens weer echt zin in de volgende ep!
".. Neji!" Paar keer echt kapot gelachen, voor de rest prima epi imo. Erg veel zin in komende weken, hopen dat er een beetje tempo in komt dan wordt het erg gaaf denk ik.