Ben een beetje de tel kwijt en weet niet precies wat ik aan een maat van me moet vertellen. Hij wil ook Naruto kijken, maar zonder de fillers. Het beste kun je dan tot episode 135 kijken en dan verdergaan met Shippuuden, toch?
Tot en met 135 en misschien ook nog de laaste episode van Naruto als je hem wil zien vertrekken. Dan daarna kan je inderdaad het best naar Shippuuden gaan.
Net de laatste ep gezien. Echt genoten! Leuk om te zien hoe 'groot' iedereen is geworden, vooral Akamaru Mijn vriendin volgt het vanaf Shippuuden en die vond hem uiteraard stukken minder leuk.
vriend van me in net begonnen met kijken. weten jullie waar je alle afleveringen kunt downloaden. (nieuwsgroepen kan hij niet)
dattebayo ken ik, maar de oude afleveringen zijn daar niet meer te downloaden. Je wordt zelfs geband van daar als je er om vraagt.
Hmm, inderdaad. Dattebayo seed oudere episodes niet meer... my bad (en zat alleen aan Shipuuden te denken, niet aan de gewone). Maar als je op zo wat elke populaire torrent search engine op Naruto zoekt zul je dus batches vinden zoals hier boven werdt gezegd .
Gave episode, erg benieuwd naar komende episodes. Nieuwe dudes zijn ook interessant. Spoiler Al ziet de nieuwe teamleider er een beetje.. zwakjes.. uit.
Hmm, ga niet op iemands uiterlijk af Orcrist hijs niet voor niets in de ANBU... Vond wel een vette ep gewoon goed.
Ik zeg alleen maar ga niet op iemands uiterlijk af . (sakura ziet d'r ook lief en schattig uit maar slaat ook 5x zo hard als de gem persoon etc etc) (als je het zo erg manga vind haal ik het er wel weer weg kevf )
Mja maar dat is mede het probleem, ANBU sucks. Itachi kickte ANBU's ass toen hij 7 was. Spoiler ANBU-root daarintegen klinkt wel cool, en die nieuwe member lijkt me ook erg gaaf. Maar goed, ik speculeer met wat ik weet van de anime dus weinig zin om met een manga-lezer in discussie te gaan over het verhaal dat nog moet komen uiteindelijk. Maar blij dat de epi's weer zo super zijn, hoop dat het zo blijft.
Hehe oké oké, nee maar dan noem je ook een voorbeeld itachi die heeft z'n hele clan uitgemoord. (stylisch xD) Maar ik herinner me weinig van wat nu kome gaat gewoon omdat de manga nu al zover verder is (oftwel een goed teken). Maar kwa kwaliteit zoals jij zegt zijn super en t'is gewoon weer zoals het vroeger was . (nou'ja niet helemaal maar toch ^^)
Inderdaad, er wordt veel te veel gerekt in die episodes. Staan ze ook 5 minuten (oké, ik overdrijf lichtelijk) met een kunai en een zwaard achtig apparaat te duwen naar elkaar, waarna een of andere loze opmerking komt en die gast hem peert. Zo niet nodig, die onzin. En zo zijn er nog meer loze dingen om die minuten van zo'n episode maar flink te vullen omdat er toch niets boeiends gebeurd. Ik vind het echt belabberd de laatste tijd.
Idd de manga loopt nu zo'n eind voor, als je het mij vraagt is het rekken hier echt nutteloos overdreven aan het worden