[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor zij die de manga lezen: lees eens terug. Voor de andere: er was helemaal niet gerekt. Alles ging ook zo in de manga.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sommige stukjes duren wat langer maar in de anime kun je ook meer kwijt.. Er wordt eigenlijk helemaal niet gerekt in de manga was dit ook langdraadig ;).

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb t net terug geleze en t klopt ja, komt denk ik gewoon omdat je leest volgens je eigen tempo en de anime moet je maar gewoon volgen.

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    niet gerekt? kom op, dat gevecht met sasori, dat gedoe met die kunai in 34. als je in de manga ook bijna 2 maanden bezig bent met 1 gevecht dan stop ik met naruto. tis allemaal wel een leuk verhaal maar als t zo gerekt wordt de hele tijd dan heb ik er echt geen zin meer in.

het meest gare is nog dat amerikaanse comics beetje manga/anime trakjes gaan overnemen met de decompressie.

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Gevecht met Sasori kan ik met niet meer goed herinneren maar als ik goed ben dan dan het gevecht zelf niet gefilled, net zoals deze episode. Deze episode volgde het oude tempo, namelijk ongeveer 2 chapters per episode.

In de anime lijkt het allemaal wat gerekter omdat ze daar niet van frame naar frame kunnen springen zoals in de manga. Bij anime moeten ze er een geheel van maken en daardoor wordt het sowieso al langer.

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    een geheel ervan maken is cool

maar doe het niet door letterlijk 5 closeups achter elkaar van elk 30 sec

7. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    new epi is uit \o/ :thumbs:

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gebeurde niet veel, maar vond het toch weer een heerlijke episode. Heb de sfeer te lang moeten missen I guess. :+

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hij was idd goed alleen nou'ja alleen niet zoveel fights w/e. Ma'ja ;) beetje info is ook niet mis :D.

10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dat is 't, klaar met naruto. langdradige troep is het.

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kijk de anime nog niet zo heel lang ben nu bij 150 maar heb wel begrepen dat de fillers niet echt de moeite waard zijn om te kijken en naar mijn idee zijn ze daar wel al begoonen bij 150 of heb ik het mis nu is mijn vraag tot waar lopen die fillers want dan sla ik die over

/Mod Volgende keer hoofdletters, punten en eventueel komma's gebruiken.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Fillers zijn begonnen vanaf 136 en lopen tot het einde. Pas vanaf Shippuuden heb je terug het gewone verhaal ;).

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word nu niet echt tevreden gesteld met de laatste 2 eps ._.
    Hopelijk is t snel weer beter :)

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Same, maarja ik denk dat ik nu gewoon een week of 4 wacht en dan weer wat achter elkaar kijk ofzo, al die introducties enzo word je een beetje moe van.

15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zou iedereen toch geïntroduceerd moeten zijn? :confused:

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk/hoop dat de komende eps gewoon weer goed worde ;) volgende week een special etc :D.

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het over een japanse serie. een gesprek kan lopen door 24 afleveringen ofzo.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zitten altijd van dit soort stukjes enzo in... Dus´ja de volgende eps komt het wel weer goed. Ik bedoel als je nu kapt met naruto kap je net op het stukje waar het intressesant begint te worde ;).

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tsja was mischien een overreactie, maar het is echt niet meer zoals vroeger dat ik op vrijdag dacht "eindelijk weer naruto!" Vind het leuk om te weten hoe het afloopt met de characters aangezien ik er zoveel heb geinvesteerd maar de show vind ik beneden de maat. En dat betekend best veel uitmijn mond want ik ben aardig snel geentertained.

Mischien stap ik gewoon over op de manga.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap wel wat je bedoeld zelf vind ik het ook wat van -_- dit kon allemaal makkelijk in 1/2 eps i.p.v 4 ofzo.

Maar misschien de overstap naar de manga kan ook goed zijn. (al volgen ze nu de manga op de voet)

Deel Deze Pagina