1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Allemaal klagen terwijl het op het zelfde tempo als de gewone Naruto loopt :eek:. Natuurlijk kan het beter, maar is het eens een afwisseling van al dat vechten.

Nu we het toch over vechten hebben, binnekort eindelijk een gevecht waar ik al sinds het begin van Shippuuden naar uit kijk \o/. Alleen hoop ik dat ze het niet verkloten :{.

2. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de 'normale' naruto 3 paginas achter elkaar dezelfde panel met dezelfde tekst.

Maar ik klaag niet alleen over Naruto. Anime en Manga zijn in het algemeen gewoon gaar door de extreme decompressie die de schrijvers gebruiken.

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, maar in Naruto lag het tempo ook gewoon hoger. Wees echter gerust, binnekort schiet het tempo in Shippuuden ook naar boven ;).

4. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    \o/ 1 hour special :D

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heerlijk. :cool: En de onsen-scene was super. Naruto met z'n piemels. :+
    Yamato is trouwens best cool, ben benieuwd.

6. Ichigo

Leuk Bevonden:
    1
    saaie epi :<

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alweer saai? Kon ook al niet door de 1 uur special heenkomen. Heb onderhand WEER geen zin meer in Naruto en Bleach.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Vond hem niet saai eerlijk gezegd. Was nu ook wel geen super boeiende aflevering, maar toch leuk genoeg :).

9. Dayuum

Dayuum Guest

20 december groot gevecht :+

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je post wat aangepast zodat het niets spoiled. Alhoewel het in een spoiler-tag staat zonder waarschuwing dat het over de manga gaat (nja, eigenlijk niet maar goed), zijn er nog altijd mensen die er in kijken (zelfs al zou er bij staan dat het over de manga ging).

M.a.w. niet specifiek zeggen over wat komt.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vette ep man :D en volgende week ook nog een special :cool:

Orochimaru!!! \o/

12. Ichigo

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ next week 1 hour special _O_

nice epi vandaag :thumbs:

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Aah zooo gruwelijk vandaag. :cool: Kan echt niet wachten tot volgende week! <3 :D

Orochimaru! :cool: Super hoe het verhaal weer is een wending maakt die een beetje als vanouds aanvoelt. Beloofd een top gevecht te worden.
    In principe zou Kabuto snel geraped kunnen worden lijkt me, toen in het gevecht tegen Tsunade en Naruto stelde hij niet bar veel voor.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    @orcrist,

Kabuto zit kwa klasse in die van kakashi alleen gebruikt hij healing jutsu dus lijkt ie veel zwakker dan dat ie is.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, daarom. In daadwerkelijke combat zie ik hem niet zo waardevol zijn, helemaal niet 4 vs 2. Maar goed, het is natuurlijk wel zuur dat Orochimaru er ook bij is. Tenzij Sakura hem meteen even sucker punched. :+

En hier nog even eentje uit de oude doos; Kimimaru <3:
    [yt]KxFrhhibBKQ[/yt]

Toevallig de discussie in de Bleach thread dat er bij mainstream anime niet zo veel mensen worden afgemaakt; hier even 1 van de coolste chars ooit die wordt doodgemaakt. :+ Maar goed, Naruto wordt inderdaad als uitzondering genoemd. ;)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, Orochimaru is stukken sterker dan haar :p en het is half reptiel achtig ding. Anyway wacht maar tot volgende week :) aangezien in de manga ook lees weet ik wat d'r nu straks aankomt. Maar het is zeker vet wat er aankomt :D.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ep was vet. Zat echt ouderwets op randje van de bank te genieten van wat er kwam en gaat komen. No way dat ik had verwacht dat Kabuto de spy was. En daarnaast ook super uitgewerkt hoe ze Sasori wilden pakken. Daarnaast weer Orichimaru! Hoe lang is dat wel niet geleden? Een kleine 100eps?! :eek: De hele setting brug+wind+bladeren kwam ook goed tot zijn recht. En de woede van Naruto was goed te 'voelen'. *voelt zich weer als een klein kind na de eerste aflevering van Transformers*:+

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik de enigste die deze keer de episode wat aan de saaie kant vond? :+

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik denk het....

Was best wel een boeiend ep... Zeker gezien de chars die er waren en de best wel belangrijke info etc.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Belangrijke info in de afgelopen episode? Heb ik soms iets gemist dan? :eek:

Deel Deze Pagina