[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Weet iemand een goede site waar ik Naruto kan kijken via Windows Media Player. Ik ben bij aflevering 41. Normaal download ik de afleveringen van realitylapse, maar dan kan je de afleveringen alleen bekijken via Real player. En Real player is op mijn computer ontzettend brak, het beeld wordt steeds groen. Dan heb ik alleen geluid. Daarom kijk ik de afleveringen veel liever via Windows Media Player. Maar ik ben pas bij aflevering 41, ik ben pas beginnen te kijken toen Naruto Rise of a Ninja uitkwam. Toen ben ik pas geinteresseerd geraakt.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je een bittorrent-client hebt (ik raad je microTorrent/uTorrent aan), dan kun je ze downloaden op www.dattebayo.com Ik weet niet of wat jij zoekt er op staat.
    En anders kan je goed streamen via http://joox.net/cat/3

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik had via ThePirateBay altijd zeer goeie torrents voor 50 episodes. Episode 1-50, 50-100, 100-150 etc. Alleen nu kan ik geen 150-200 vinden, wilde die namelijk zeer graag meenemen op vakantie, voor als ik niets weet te doen heh. Bij Dattebayo heb je alleen losse episodes toch? Bovendien duurt dat te lang.

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Of je downloadt gewoon vlc media player via www.videolan.org en dan kan je alles kijken :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is Naruto toch super he. Ik ken niet veel andere animes...maar deze is grappig en tegelijkertijd serieus genoeg , qua verhaal vind ik het echt geweldig. Ik zit nou op episode 51 en vraag me echt bepaalde dingen af. Ik ga zodirect gauw verder kijken.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, niet om Naruto te kleineren, maar als je veel verschillende anime's hebt gezien stel je je mening daarover wel bij. Kijk het nog steeds hoor, maar geweldig? Nee, dat niet.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind Naruto vooral ook leuk vanwege die droge humor, plus die toffe jutsu's. Elk karakter heeft weer zijn eigen stijl en jutsu's en dat maakt het iedere keer weer tof als ze gaan vechten.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Plus dat het hard genoeg is, ik was echt verbaasd toen ik zag dat bloed soms rijkelijk in het rond vliegt. Ik vind de muziek heel erg tof in Naruto, inderdaad de humor en ook de characters zijn allemaal wel cool eigenlijk. Iets als DBZ heeft mij dus nooit kunnen boeien, dit gelijk al bij de eerste episode.

Maar de humor is geweldig, misschien dat het ook in andere animes voorkomt..maar dingen als dat de koppen groter worden van personages als ze bijvoorbeeld kwaad zijn op Naruto of anderen is hilarisch, die gezichtsuitdrukkingen van Naruto soms...ook die episode dat Naruto in de schijterij zat...nou echt komisch tot en met. En dan diezelfde anime die je zo aan het lachen maakt weet je ook weer kippenvel te bezorgen...ik heb het dan over de aflevering waar Zabuza uiteindelijk in tranen uitbarst....en alles daar omheen. Super.

season 1, episode 53..

Wat is up met de Frog Hermit die Naruto een sex lijf vind hebben.......wtf? best wel.....ziek?
    en dan iets anders, op een gegeven moment heeft Naruto niet meer die zwarte seal op zijn buik, die is weggehaald door Hermit die ervoor heeft gezorgd dat Naruto ook ineens zonder problemen op water kan lopen.....maar waar is die seal gebleven en wat betekent dit precies?

Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als ik mij niet vergis heeft Orochimaru of Kakashi, ik denk laatst genoemde een seal over Naruto's buik gebracht. Voordat die seal er was beschikte hij over de kracht van de Nine-Tail, hij kreeg de chakra van de Nine-Tail in zich. Hiermee word hij heel sterk en beschikt hij over krachten waarvan hij niet wist dat hij ze had. Volgens mij wilde Kakashi hem voor zijn eigen veiligheid beschermen en heeft daarvoor de seal toegepast.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto de anime zuigt best wel, na aflevering 130 (als ik me niet vergis), dat komt puur en alleen door die klote fillers.
    De manga aan de andere kant, is een stuk vlotter en leuker om te lezen (kijken).

Toch vind ik bleach net een stukje beter.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, want ik zit nu bij de main battles en Naruto heeft net Neji op een ontiechelijke brute manier verslagen, de Fox ontwaakte eindelijk!!!! En dat komt dus alleen maar doordat hij die technique van Hermit geleerd heeft, echt cool.

Over kakashi gesproken....ik vraag me nu ineens af waar hij gebleven is...zowel Kakashi als Sasuke zijn allebei foetsie....en die Gaara doet zo geheimzinnig erover. Best wel een ziek ventje die Gaara trouwens...gewoon een killing machine, tjonge.

Er zullen ongetwijfeld genoeg andere goeie animes zijn, en zoals ik al zei...afgezien van Naruto ken ik geen andere. Maar Naruto is fantastisch.
    Zeer coole characters, hijzelf is echt hilarisch,cool, en vaak echt een mafkees..maar daarnaast kan hij ook serieus zijn en luisteren en dat vind ik weer zo vet aan hem. En al die andere characters (zoals Neji bijv) hebben ook zo'n 'coolness' aan hun. Ik vind het ook totaal niet kinderachtig, ik vind het behoorlijk pittig de dingen de er soms in gebeuren.....toch schijnen kids er ook rustig naar te kijken. Het verhaal bouwt zich mooi op en je komt steeds meer te weten over elke character. Een tijdje terug las ik ook een review op IMDB en in die review schreef de reviewer dat hij al veel animes had gezien en hoe tof ze ook waren, er was iets speciaals aan Naruto.

Iedereen die ik over Naruto spreek zegt ook dat je beter kan kappen met Naruto vanaf episode 130 ofzo...zoiets, en gelijk verder gaan met Shipuuden.
    Waarom zijn die overige episodes zo slecht dan?

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omdat ze 90 afleveringen vullen met "onzin" die totaal niet essentieel is voor het verhaal. Het heeft er natuurlijk meestal wel mee te maken, maar totaal niet nodig. Ik kijk ook ontzettend veel anime's en geloof me, tot waar jij was en tot ongeveer episode 130 was ik net zo lyrisch over Naruto als dat jij nu bent. :+ Nu shippuuden bezig is, is dat wel een stuk minder geworden. De serie gaat gewoon traag en sinds ik een marathon kijker ben wil ik altijd meer meer meer! Dus als je na 20 min weer moet stoppen en een week weer moet wachten is gewoon totaal niet leuk. :cool:

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een echte marathon kijker, zeker wel 5 eps per dag en vaak ook nog dubbele eps in 1 keer.

Ik zou gewoon naar 210 skippen en dan dat laatste gevecht(en) afkijken, die zijn opzich wel bruut. Daarna gelijk door naar Shippuden en dan is het genieten geblazen tot aan ep. ~32 - 37. Alleen maar gebabbel dan. Zit daar nu eindelijk voorbij.

Niet lezen tenzij je dus voorbij ong. Ep 35 bent!
    Ik wist gewoon dat die Chiyo Gaara zou gaan reviven, jammer dat het soms net iets te duidelijk is wat er gaat gebeuren.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat lijkt me dus zwaar klote, daarom wil ik niet te snel gaan met Naruto, want elke week maar 1 ep kunnen zien lijkt me 3x niks. Vooral omdat ze idd maar 20 minuutjes duren. Maar ja,het is wel verslavend als maar kan...dus vroeg of laat kom ik er vanzelf wel.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Opzich valt het kijken van 1 episode per week wel mee. Maar Naruto heeft altijd van die leuke fases dat er 15 afleveringen zijn alleen maar met gezeik en geen actie. Dan duurt het te lang en neemt de interesse af.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat is idd wel minder ja. Maar ja weinig aan te doen.

Welke animes zijn nog meer ECHT het kijken waard? Die qua verhaal serieus is, een goed verhaal...humor net als Naruto is altijd leuk natuurlijk erbij. Met toffe characters en muziek? Het is duidelijk dat genoeg lui hier er verstand van hebben..dus gooi maar een lijstje neer wat ik echt moet gaan bekijken :). Want ik zit nu weer in mijn 'fase' dat ik liever lekker veel dingen kijk(films,series) dan dat ik heel veel games doe. Vorige week begon ik weer met Naruto..maar dat was echt sinds maanden volgens mij.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, als je een serieus verhaal wilt en toch humor (wat naar mijn mening top-notch humor is) moet je eens Full Metal Panic kijken. Wel zoals meeste anime's ff doorbijten in het begin en doorkijken, je groeit immers altijd in het verhaal.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok, dan ga ik daar eens achter aan. Bij Naruto hoefde ik eigenlijk niet eens echt door te bijten...ik had wel even soms zoiets van 'wtf' bij bepaalde dingen,maar om exact die dingen lig ik nu juist in een scheur. :)

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik noem het niet echt doorbijten hoor, maar sommige anime's kunnen nogal "langzaam" van start gaan en word het leuker vanaf episode 10 bijvoorbeeld. Maar FMP is gewoon een aanbeveling, er zijn echt genoeg andere anime's die waarschijnlijk jij ook zult waarderen. Struin gewoon wat fora af over anime. ;) Mijn teller staat nu op zo ongeveer 20 geziene series, waaronder een paar die nog bezig zijn met airen. (Naruto, Soul Eater bijvoorbeeld)

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hij is nu trouwens te downloaden :)

Deel Deze Pagina