Ja precies, want ik zit nu bij de main battles en Naruto heeft net Neji op een ontiechelijke brute manier verslagen, de Fox ontwaakte eindelijk!!!! En dat komt dus alleen maar doordat hij die technique van Hermit geleerd heeft, echt cool.
Over kakashi gesproken....ik vraag me nu ineens af waar hij gebleven is...zowel Kakashi als Sasuke zijn allebei foetsie....en die Gaara doet zo geheimzinnig erover. Best wel een ziek ventje die Gaara trouwens...gewoon een killing machine, tjonge.
Er zullen ongetwijfeld genoeg andere goeie animes zijn, en zoals ik al zei...afgezien van Naruto ken ik geen andere. Maar Naruto is fantastisch.
Zeer coole characters, hijzelf is echt hilarisch,cool, en vaak echt een mafkees..maar daarnaast kan hij ook serieus zijn en luisteren en dat vind ik weer zo vet aan hem. En al die andere characters (zoals Neji bijv) hebben ook zo'n 'coolness' aan hun. Ik vind het ook totaal niet kinderachtig, ik vind het behoorlijk pittig de dingen de er soms in gebeuren.....toch schijnen kids er ook rustig naar te kijken. Het verhaal bouwt zich mooi op en je komt steeds meer te weten over elke character. Een tijdje terug las ik ook een review op IMDB en in die review schreef de reviewer dat hij al veel animes had gezien en hoe tof ze ook waren, er was iets speciaals aan Naruto.
Iedereen die ik over Naruto spreek zegt ook dat je beter kan kappen met Naruto vanaf episode 130 ofzo...zoiets, en gelijk verder gaan met Shipuuden.
Waarom zijn die overige episodes zo slecht dan?