[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat een rete vette aflevering, zat op het puntje van m`n stoel

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus?

3. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond m niet echt geweldig :/

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Om de hoeveel dagen komt er gemiddeld een nieuwe aflevering uit, kan nu al niet wachten op nummertje 66 8).

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wekelijks. Iedere donderdagavond rond 18 of 19 uur Japanse tijd. Raw's komen online te staan rond donderdagmiddag onze tijd en ergens op vrijdag onze tijd released Dattebayo zijn subs.

Vind deze filler arc wel heus meevallen hoor, op hetzelfde niveau als van de Bleach filler arc. De nieuwe filler characters komen niet al te ongeïnspireerd over (al vind ik ze nog steeds in niet in de Naruto wereld passen) en het is allemaal vrij boeiend.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet? Ik vond het anders met afstand de beste shippuuden aflevering tot nu toe! Al vind ik de opbouw van het verhaal wel wat vaag. Deze aanval (imo niet echt spoiler) komt wel erg onverwacht.

Hoop dat ze deze trend voortzetten! _O_

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben het grotendeels eens met Kevf, eindelijk na écht lang wachten weer een episode (en hopelijk meerdere die volgen) die het kijken waard was en echte spanning mee gaf.
    Deed me denken aan toen Orochi + Sand village Konoha invaden. :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al waren die vier lui imo wel erg overpowered. Het waren notabene allemaal captains waar ze tegen vochten! Waar is Kakashi trouwens? Daarnaast kent Naruto wel vaak hetzelfde thema, namelijk die van verschoppeling zijn: Sai, Gaara, Sora en Naruto zelf. Het komt allemaal op hetzelde neer

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Overpowered ok, maar het zijn ook "sterke speciale" jounins en tjah die "captains" waren gewoon kanonnenvoer, want de echte jounins zoals Asuma/Kakashi/Kurenai etc hebben we nog niet in actie gezien tegen deze 4.

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg ik me ook af, waar kakashi nou was

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Vind deze filler arc ook wel zeer geslaagd (thank god niet zo'n gedrogd als één van -tig fillers uit de originele Naruto), maar de beste episode zou ik het niet noemen hoor. Voor mij was het persoonlijk het gevecht van Kyuubi Naruto tegen Orochimaru en alles er rond. Die muziek, heel de sfeer (die imo ook veroorzaakt word door het trage tempo) was daar gewoon top _O_.

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand of de Naruto Shippuuden Episodes ook beschikbaar zijn als dub.
    keek altijd de gewone in dub, of zijn ze beter als ze met sub zijn?

13. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij zijn ze nog niet beschikbaar als dub. Afleveringen met subs zijn niet per se beter, het ligt aan je voorkeur. Ik vind anime vertaald naar het Engels e.d. verkrachting van een mooie serie :+.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat was echt te traag imo. Dat gevecht had er gewoon doorheen gemoeten in 2 eps.

@AraXis: Dub.... kan ik me niks bij voorstellen. Alhoewel DBZ in het Japans ineens erg vreemd was. Vooral de stem van Goku trouwens.

15. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    welja, begon gewoon allemaal door het feit dat ik de gewone Naruto altijd in het engels keek.

zit nu aan aflevering 180 ofzo. sinds gisteren dan maar de eerste 15 gezien van Shippuuden in het Japans, moet zeggen, het is even aanpassen dat wel.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Anime in Engels /wrist. :'-(

Anyway fillers zijn van de keer inderdaad wel te doen. Beetje jammer dat het een goedkope kopie is van toen Orochimaru Konoha binnenviel. Maar goed, niks aan te doen. Hoop wel dat ze er een beetje tempo in houden.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dattebayo maakt weer een grapje en is er gewoon geen naratu vandaag, of is dattebayo for once in their life is serious ?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat denk je zelf? 8)

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    eerste natuurlijk, maar naratu komt wel heel onregelmatig nu of ligt dat aan mij ?

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    2008-07-10
    66.
    Revived Souls
    Yomigaeru tamashii
    黄泉がえる魂

2008-07-24
    67.
    Everyone's Struggle
    Sorezore no shitou
    それぞれの死闘

2008-07-31
    68.
    2008-07-31
    69.
    Episodes 68-69 are an hour-long broadcast

Geen Naruto dus deze week en of die hour-long broadcast daadwerkelijk de 31ste is staat ook nog niet vast. Ook ga het gerucht dat de fillers ergens midden augustus gedaan zouden zijn.

Deel Deze Pagina