Om de hoeveel dagen komt er gemiddeld een nieuwe aflevering uit, kan nu al niet wachten op nummertje 66 .
Wekelijks. Iedere donderdagavond rond 18 of 19 uur Japanse tijd. Raw's komen online te staan rond donderdagmiddag onze tijd en ergens op vrijdag onze tijd released Dattebayo zijn subs. Vind deze filler arc wel heus meevallen hoor, op hetzelfde niveau als van de Bleach filler arc. De nieuwe filler characters komen niet al te ongeïnspireerd over (al vind ik ze nog steeds in niet in de Naruto wereld passen) en het is allemaal vrij boeiend.
Niet? Ik vond het anders met afstand de beste shippuuden aflevering tot nu toe! Al vind ik de opbouw van het verhaal wel wat vaag. Deze aanval (imo niet echt spoiler) komt wel erg onverwacht. Hoop dat ze deze trend voortzetten!
Ik ben het grotendeels eens met Kevf, eindelijk na écht lang wachten weer een episode (en hopelijk meerdere die volgen) die het kijken waard was en echte spanning mee gaf. Spoiler Deed me denken aan toen Orochi + Sand village Konoha invaden.
Spoiler al waren die vier lui imo wel erg overpowered. Het waren notabene allemaal captains waar ze tegen vochten! Waar is Kakashi trouwens? Daarnaast kent Naruto wel vaak hetzelfde thema, namelijk die van verschoppeling zijn: Sai, Gaara, Sora en Naruto zelf. Het komt allemaal op hetzelde neer
Spoiler Overpowered ok, maar het zijn ook "sterke speciale" jounins en tjah die "captains" waren gewoon kanonnenvoer, want de echte jounins zoals Asuma/Kakashi/Kurenai etc hebben we nog niet in actie gezien tegen deze 4.
Vind deze filler arc ook wel zeer geslaagd (thank god niet zo'n gedrogd als één van -tig fillers uit de originele Naruto), maar de beste episode zou ik het niet noemen hoor. Voor mij was het persoonlijk het gevecht van Kyuubi Naruto tegen Orochimaru en alles er rond. Die muziek, heel de sfeer (die imo ook veroorzaakt word door het trage tempo) was daar gewoon top .
weet iemand of de Naruto Shippuuden Episodes ook beschikbaar zijn als dub. keek altijd de gewone in dub, of zijn ze beter als ze met sub zijn?
Nee, volgens mij zijn ze nog niet beschikbaar als dub. Afleveringen met subs zijn niet per se beter, het ligt aan je voorkeur. Ik vind anime vertaald naar het Engels e.d. verkrachting van een mooie serie .
Dat was echt te traag imo. Dat gevecht had er gewoon doorheen gemoeten in 2 eps. @AraXis: Dub.... kan ik me niks bij voorstellen. Alhoewel DBZ in het Japans ineens erg vreemd was. Vooral de stem van Goku trouwens.
welja, begon gewoon allemaal door het feit dat ik de gewone Naruto altijd in het engels keek. zit nu aan aflevering 180 ofzo. sinds gisteren dan maar de eerste 15 gezien van Shippuuden in het Japans, moet zeggen, het is even aanpassen dat wel.
Anime in Engels /wrist. Anyway fillers zijn van de keer inderdaad wel te doen. Beetje jammer dat het een goedkope kopie is van toen Orochimaru Konoha binnenviel. Maar goed, niks aan te doen. Hoop wel dat ze er een beetje tempo in houden.
hmmm dattebayo maakt weer een grapje en is er gewoon geen naratu vandaag, of is dattebayo for once in their life is serious ?
2008-07-10 66. Revived Souls Yomigaeru tamashii 黄泉がえる魂 2008-07-24 67. Everyone's Struggle Sorezore no shitou それぞれの死闘 2008-07-31 68. 2008-07-31 69. Episodes 68-69 are an hour-long broadcast Geen Naruto dus deze week en of die hour-long broadcast daadwerkelijk de 31ste is staat ook nog niet vast. Ook ga het gerucht dat de fillers ergens midden augustus gedaan zouden zijn.