dattebayo is togh hopelijk weer aan het lullen he? anders drop ik een terroristische bom op hun hoofd -.-
Voorlopig geen nieuwe afleveringen meer van Naruto. Dattebayo stopt met het subben van Naruto, mensen bleven maar hun releases up te loaden op allerhande sites.
Mweh, still doubt it. Shippuuden episode 67 hebben ze wel gesubbed alleen kan je de torrent momenteel niet downloaden. Mijn conclusie: de server ligt gewoon down door onverwachte omstandigheden. Moeste ze toch echt stoppen, voor Bleach weet ik nog een andere groep en voor Naruto (en Bleach) zullen wel genoeg groepen zijn die er dan direct op zullen springen. EDIT: Zie je wel, de torrents zijn terug online en ze werken ook gewoon .
Dat hebben we vaker gehoord xD. Ma'ja subben ze een weekje niet en daarna wel weer. Gewoon om ons bang te maken ofzoiets...
das goed om te horen dat ze er niet mee stoppen. vind Naruto 1 van de beter anime's die er momenteel zijn.
Volgens mij zijn ze weer bezig met het subben van Naruto, heb de laatste 3 afleveringen (68-69 en 70) weer kunnen kijken.
Was idd een troll. Net even 4 afleveringen ingehaald, door de vakantie veel gemist en ben nu weer bij.
vindt dat ze altijd maar beter en beter worden de afleveringen. iemand die weet wnr de volgende uitkomt?
Donderdag, dus vrijdag is de sub uit. Vind de filler arc wel meevallen maar ik zal toch wel blij zijn als die gedaan is. Het enigste voordeel dat deze arc heeft is dat Asuma wat in de spotlight komt te staan.
vond er geen drol aan, net zoals Bleach.....keer op keer denk je: nu komt het, maar ondetussen gebeurt er niks We zijn nu bij ep 67 oid en hebben misschien 4 leuke afleveringen gehad. Ik denk dat ik Bleach en Naruto lekker drop en wat betere animé's ga kijken.
Of je doet het beide? Ik volg de on-going anime's gewoon elke week en daar tussen kijk ik andere anime.
Doe ik ook, maar door een overkill aan hobby's naast mijn fulltime job (films kijken, boeken lezen, piano spelen, gamen, bodybuilding, animé) en vriendin en zoon gebeurt het net te vaak dat ik na een ep van 23 minuten denk 'shit, ik had mijn tijd beter ergens anders aan kunnen besteden' maar aan de andere kant, volgende week wil ik vast weer weten hoe het verder gaat
Ik ken het ja, zou Naruto uiteraard graag droppen, maar ik heb al like 300 eps ervan gezien, ben nu wel committed om het tot het einde uit te zitten en het aan m'n lijst toe te voegen. Zet gewoon je player op 2x afspeelsnelheid, is de ep binnen 12 min afgelopen en wordt alles 3 komischer. Je moet dat uiteraard wel wat sneller kunnen lezen als je verhaal wil kunnen volgen, voor animatie maakt het weinig uit met al die gigantisch langzame panning shots, maakt het alleen maar vloeiender.
Zoals alle andere stemmen, een piep stemmetje (best wel grappig als je dan de aflevering checked waar hij 4 tails kyuubi wordt) .