meh het was gewoon slappe hap. Het begon al slecht.. Ik dacht dat het iets beter ging worden toen ie inslaap viel, maar dat was maar een hoop. WAnt de rest was weer heeeel slap Niks positiefs aan zelfs niet als ik m`n best doe
Hmm, afspelen en dan audio-taalsporen of iets dergelijks. Speel ze zelf af met DivX of VLC en dan is het gewoon rechtermuisknop -> ondertiteling
Spoiler Nou ik heb het idee dat deze fillers ons een kijkje laat geven in de hideouts van Orochimaru en dat Sasuke hem hierna vermoord Reply Manga spoiler.
Hmmmmmz dan verschillen we van mening. Had ook zelden een hekel aan de fillers van NAruto vroeger. Vind het wel leuk dat je de andere karakters een keertje ziet ipv constant Naruto. Sakura enz. Vind Hinata en Kiba coole karakters e Shino heeft ook wel wat. Aflevering vijanden zijn wel zwak maar humor is vaak nog wel te doen. Beter dit dan dat ze snel doorgaan met de manga volgen en dat ze dan inlopen en dat we dan tijdje geen Naruto krijgen!
Je begrijpt me verkeerd. Ik vond het ook leuk om Hinata etc weer te zien. Maar dat dansen en die schijtkikkers kan me totaal niet boeien. Daarom bedoelde ik ook, negatieve dingen wegen hier zwaarder dan de positieve. Als fillers leuk zijn, kan ik er ook prima naar kijken. ^^
Doe dan weer fillers zoals die met de nep Gai en Rock-Lee of het masker van Kakashi, die zijn geniaal.
Psst, die filler over het masker van Kakashi is eigenlijk niet echt een filler. Die is eigenlijk op een extra manga chapter gebaseerd .
Ze zouden Kakashi zijn verhaal (van de manga hoe hij sharingan krijgt) moeten doen. Of is dat al een special geweest?
27 van de Naruto editie. (witte kaft en laatste van deel I, Engelse editie, maar volgens mij verschillen deze niet van de Japanse. Nederlandse is volgens mij echter pas bij 12 ofzo?) Editie begint met dat Naruto samen met ero-sanin vertrekt (Duurt vier episodes) en daarna het je iets van 9 episodes hoe FOurth Hokage, Obito Uchicha, Kakashi en Rin op een missie gaan die uitloopt dat Kakashi de Sharingan krijgt. Vond het wel cool om dat eens te lezen