Had ze al gevonden, maar toch bedankt Was een tof verhaal. Spoiler alleen hoop ik nu dan weer wel dat Naruto nog een paar van die technieken overneemt van die hokagedude
Spoiler Denk niet echt dat naruto de touch heeft om dat teleporteren te doen. Kakashi misschien. Als het Naruto zou lukken in combo met zijn tajuu kage bushin zou hij onsterfelijk zijn! Vond het zelf wel cool hoe die ninja was van wtf jij bent de yellow flash. Ze waarschuwen ons dat als we je zien dat we moeten wegrennen!
Ik zat net wat op youtube te kijken en toen kwam ik dit tegen: [yt]emgr6O0ybEk[/yt] Echt een toffe AMV, prachtig gedaan. Zeker het kijken waard. Tip: Kijk in High Quality.
Ik ben zelf hard op weg om Sadness and Sorrow (Aito Hi) te leren op piano. Gewoon van bladmuziek en de volledige versie. Ben al halverwege. Blijft een supernummer
Naruto manga was weer eens mooi. Spoiler /Mod Als de je manga niet volgt en je leest dit toch: je bent een flippo /Mod Manga spoilers worden niet gewaardeerd in de anime topics. Zijn altijd wel flippo's die ze toch lezen ook al staat het er in het vet en groot bij - Pegas
Manga heeft wel een interessante ontwikkeling de laatste tijd, met deze ep een verrassende ontboezeming
Het is hier al een tijdje stil, maar ik vraag het me toch nog steeds af. Heeft iemand het al voor elkaar gekregen vanaf episode 54 van Shippuuden (de eerste breedbeeldepisode met de nieuwe codec) op een ps3 of 360 of wat dan ook draaiend te krijgen? Ik vind het zwaar irritant, want dit zal dan betekenen dat ik vanaf die episode alles op de pc moet gaan kijken.
Nee sorry, ik download ze in AVI en zet ze dan meestal op DVD. Spoiler Ep 100 was te saai en dat wordt die van volgende week waarschijnlijk ook
Krijg je geen een van de aangeboden formats draaiende? Narutocentral biedt de eps in MP4, AVI, 480p en 720p aan.. http://narutocentral.com/?p=media/anime_episodes
Beste? My ass, het was gewoon dat ze (vrijwel) de enige waren die naruto sub-den. Maar hun subs waren alles behalve "de beste". Dat moet je ook niet verwachten van speedsubs.